Category Archives: Adik Tiri – Abg Tiri

Namaku As

Namaku AS. Aku dibesarkan didalam keluarga angkat yang amat baik dengan aku. Aku merupakan anak kepada sepasang suami isteri yang mati kemalangan dan ketika itu aku masih kecil. Aku diambil oleh ibu dan ayah angkat ku kerana mereka menginginkan anak lelaki. Dalam keluarga angkatku, Aku mempunyai seorang kakak yang bernama Liana, dia merupakan seorang anak dara yang menjadi pingitan (rebutan) kebanyakan lelaki di sekolahnya kerana dia seorang yang cantik dan bergaya. Tubuh badannya pula, Perghh.. Memang terliur air liur wo..

Nak dijadikan cerita pada minggu itu ayah dan ibu terpaksa keluar negara kerana ayah ada urusan dengan syarikat ** diluar negara. Jadi tinggallah kakak dengan aku dekat rumah macam biasa. Kakak Liana nie kalau dekat rumah, dia suka pakai singlet putih dengan seluar pendek je.. Dah la badan dia putih melepak, pergh.. memang naik nafsu aku setiap kali tengok dia..

Malam tu aku sedang asyik aku menonton TV (cta apa ntah tp best gak la), kakak datang duduk dekat sebelah. Fuh, bau perfume dia. Semerbak bunga.. Kami pun tengok la cita tu sampai pukul 1 lebih (around that la). Lepas tu kakak tertido atas sofa tu.. aku pun dah tengok kakak tertido mcm tu. x kan aku nak biar kakak tido mcm tu sorang2 sampai pagi..

So aku gerakkan kakak, tapi secara tak sengaja sewaktu aku menggerakkan kakak, aku tersentuh buah dada dia (saiz lebih kurang 34b je kot). Dia yang terjaga tu terus bangun dan kata dekat aku. “Adik tak malu ke pegang hartanah kakak”. Aku pun menjawab, “mana ada adik pegang dengan sengaja, tadi nak gerak kakak la yang terpegang tu.” then kakak kata “adik tak pernah pegang perempuan lain punya ke?”. aku jawab la tak sebab aku memang x pernah wat pun.

Then Kakak tiba2 menawarkan diri bagi aku pegang buah dada dia.. Aku pun malu2 kucing beserta takut sebab karang kalau aku sentuh dia penampor aku tak naya.. Akak pun cakap, “alah, tadi time tak bagi nak sangat, time bagi tak nak pulak “. Aku pun mendiamkan diri dan cuba memandang ke arah lain..
Tiba2 saja kakak memanjat badanku dan duduk d iatas kemaluanku dan merapatkan dadanya ke arah mukaku.. Aku tidak dapat berkata apa2.. Hanya menikmati nikmat yang ada..

“Sedap x adik?” kata kakak,
“Sedap kak, Besar (padahal ada lg besar)”. kata aku..
Akak terus bukak singlet dia dan menampakkan baju dalamnya yang berwarna merah itu, dia terus membisikkan ke telingaku supaya menanggalkan baju dalamnya.

Seperti orang mengantuk disorongkan bantal, aku dengan pantas membuka baju dalamnya seperti dalam video lucah yang aku pernah tengok. Dia serta merta menyuruh aku menjilat payudaranya..
Aku tidak menunggu lama.. Aku membaringkan kakak sambil aku menjilat dan menggigit puting dadanya.. Kedengaran keluhan nikmat akak keluar daripada mulutnya..

Selepas itu aku menanyakan kepada kakak kenapa dia memberikan nikmat itu kepada aku..
Selepas itu barulah aku tahu bahawa selama ini kakak memang jatuh hati kepada kehenseman aku dan dia memang sudah lama impikan saat ini.. Dia terus menyuruh aku menanggalkan seluar dan seluar dalamnya.

Setelah itu, terserlahlah gua yang indah itu.Aaku terus menjilatnya. Kakak tak kasi kerana kakak kata itu kotor.. Aku tidak menghiraukan kakak dan terus menghisapnya.. Selepas itu, aku berdiri dan menanggalkan seluar pendek aku dan menghalakan senjata aku ke arah gua kakak.. Kakak kata, ” masuk je adik, kakak relakan”.

Dengan sepenuh kekuatan, aku menjolok masuk senjata aku ke arah gua kakak.. Mula2 payah nak masuk (maklum la dara) lepas masuk kakak menjerit (kerana pecah dara). Aku mula suspen kerana ada darah keluar dan bertanya kakak apa hendak buat.. Dia kata teruskan aja.. Jadi aku pun dayung pelan2.. Kemudian semakin laju..

Selepas itu kami bertukar posisi kepada women on top (kakak ajar), then ke arah posisi Doggie Style dan yang terakhir Kamasutra. Ketika diposisi ini, kakak mengemutkan guanya begitu kuat sehingga aku terasa nikmat yang tak terhingga dan akhirnya aku memancutkan air maniku ke dalam faraj kakak..
aku begitu risau tapi kakak kata, “tak apa adik, kalau mengandung pun kakak x kisah..”

Aku mahu berehat tetapi kakak nak lagi, kakak hisap sehingga batang aku mengeras balik dan malam itu kami main 2-3 round sebelum tidur.. Kami melakukan benda itu setiap hari ketika mama dengan abah tiada dirumah.. Kakak pun dah pandai memakan pil pencegah hamil… Jadi hilanglah risau aku kakak mengandung..

Sekarang aku sudah masih membujang dan kakak juga membujang..
Kami tidak dibenarkan kawin kerana ketika kecik aku juga meminum susu daripada ibu yang sama dengan kakak… Tapi kami sentiasa melakukannya sehingga sekarang..

Advertisements

Kelentit Adik Tiri Masih Dara

Nikmat pantat yg tak akan ku lupakan….ini bukan cerita rekaan….waktu kejadian usia 26 tahun telah berkahwin, aku berkerja di kuala lumpur. masa tu aku bercuti balik kampong mak tiri ku di alor star.

mak tiri ku mempunyai anak perempuan usia 16 tahun, adik tiri aku lah jadi nya…adik tiri ku berketurunan siam, sebab mak tiri ku orang patanni sebelah siam laa…adik tiri aku ni , fuh memang amat cantik kulit putih melepak. body memang seksi gile..bontot besar…tetek serderhana laaa….aku memang selalu jeling jahat pada dia.

di pendekkan cerita…rumah kampong ni dua tingkat. bilik air bawah..bayangkan la sendiri rumah kampong besar lagi. takde org di rumah waktu tu.rupa nya isteri ku di bilik atas tidur..nak jadi cerita nya gini..aku tak tahan nak buang air waktu tu, aku dengar dalam bilik air ada org, yg aku sangkakan bini aku, pintu bilik air renggang tak bekunci, aku pon terus masuk dengan menyelak kain pelikat nak kencing laa…wowwww aku nampak rupa nya adik tiri ku sedang mandi telanjang bulat membelakangkan aku…

darah aku terus naik membuak…tergamam aku tak berbuat apa2, terus aku nekmati satu pemandangan yg amat memberahikan. dari tengkuk nya hingga ke tumit telanjang bulat putih melepak kemerahan…..hemmmm..

otomatik konek ku mencanak tegang…aku bedehem hem..adik tiri ku terperanjat menoleh pada ku..juga tergamam melihat aku dengan kain teselak menampakkan konek ku yg tegang, aku tak berbaju…adik tiri ku cuma sempat menutup pepek dia je dengan tapak tangan dia, yg sebelah tangan nya menutup tetek dia, adik tiri ku menarik nafas cuba saolah2 nak menjerit, aku cepat2 memberi isharat dengan jari telunjuk ku ke mulut menyuruh adik tiri ku diam…adik tiri ku tak jadi bersuara.

“abg ingat kakak tadi” aku membahasakan kakak tu isteri ku….adik tiri ku bergerak mahu mencapai kain batik…aku yg mencapaikan kain batik tu menghulurkan pada nya…belum sempat adik tiri ku capai, kain batik terlepas dari pegangan tangan ku jatuh, lalu adik tiri ku menunduk mau mengambil kain batik, aku tak sengaja melangkah mara merapatkan diri ku dengan adik tiri ku…

bila adik tiri ku berdiri tegak selepas mencapai kain batik jarak antara aku dengan adik tiri ku amat rapat, semasa adik tiri ku cuba memakai kain batik, dengan tak sengaja, entah apa yg mendorong, terus aku pegang kedua belah bahu adik tiri ku, sengaja aku lakukan supaya kain batik tu terjatuh lagi, terus aku merapatkan muka ku ke muka adik tiri ku, ku jilat2 leher adik tiri ku, adik tiri ku cuba mengelak, terus aku mencekup mulut ku ke mulut adik tiri ku, adik tiri ku cuba meronta, tapi lembut rontaan adik tiri ku membuatkan nafsu ku semakin memuncak, dalam keadaan berdiri, aku rapatkan tubuh ku dengan tubuh adik tiri ku yg telanjang bogel,mmmm konek ku yg keras menujah tepat ke atas tandun adik tiri ku, ku goyang2 bontot ku mengesel konek ku di persekitaran tandun dan perut adik tiri ku, dada ku rapat memgempap tetek adik tiri ku, adik tiri ku hanya berdiri kaku tak bersuara, ku tolak supaya adik tiri ku rapat kedinding, sambil aku terus menjilat pangkal dada dan leher adik tiri ku, adik tiri ku mula bersuara keluhan mmmm mmmm

“abang..?”…saolah2 bertanya lembut. terus ku cekup mulut adik tiri ku dengan mulut ku….ku masukkan lidahku kedalam mulut adik tiri ku cuba mengelak, aku masukkan juga, lidah ku terus menjelajah di dalam mulut adik tiri ku…

“hisap lidah abg” aku bersuara, mmmm adik tiri ku menurut kata ku, pelan2 di hisapnya lidah ku mula lembut dan terus kuat di hisapnya lidah ku, sementara tangan kanan ku lembut meraba2 pepek adik tiri ku yg tembam tak berbulu, memain2 kan jari ku di celah pintu pepek adik tiri ku yg rapat, ku masukkan jari pelan2 kedalam pepek adik tiri ku pelan2 aku gosok mencari kelentet…….oh …neknatnya….aku tarik keluar lidah aku,

“masukkan lidah” faham dengan maksud aku, adik tiri ku memasukkan lidah nya kedalam mulut ku, lantas ku nyonyot pelan2 ahhhh..nekmat nya….adik tiri ku mula mengeluh2 kecil…sekali2 menyebut

“abang…abang” … aku beralih mulut ku ke tetek adik tiri ku ku jilat seluruh tetek adik tiri ku…ku nyonyot bertukar rentak lembut dah kasar, adik tiri ku terus mengerang …mengeluh,
“abangg …abangg….takuttt” puting tetek adek tiri ku terus ku nyonyot, ku kemam2, aku gigit2 dengan bibir aku, adik tiri ku terus mengeliat2 mendada.

kedua2 tangan adik tiri ku memegnang kepala ku, menarik2 rambutku, menekap merapatkan kepala ku ke dada nya…sementara tangan kanan aku terus mengusap2 tandun cipap adik tiri ku, sekali2 memasukkan jari sedikit kedalam cipap adik tiri ku yg sudah licin basah…ku gosok2 lagi tegang bibir cipap adik tiri ku….fehhhhhh, aku juga telah telanjang bulat, entah bila pelikat ku terlondeh aku tidak sedar….aku merasakan saolah2 aku berada di dunia yg lain….penuh nekmat…masih lagi berdiri….aku peluk pinggang adik tiri ku dengan kedua2 tangan ku.

muka ku masih menyembab dada adik tiri ku, terus menjilat,menghisap puting tetek…adik ku dah mula berani mengengam-gengem konek ku yg teganga…ku tarik punggung adik tiri ku dengan tangan menjadikan adik tiri ku mendepankan cipap nya…ku halakan konek ku yang maksima tegang dengan mengunakan tangan kanan, ku halakan kepala butuk ku ke pintu cipap adik tiri ku….aku gosok2, tenyeh2 kepala konek aku di pintu cipap mengenakan kepala konek ku di biji kelentet…aku bawahkan sedikit…aku tekan pelan2

“abangggg…takuttt” aku sambil menunduk aku tekan cuba masukkan sedikit kepala butuh ku..berdiri ni susah nak masuk..pon aku masukkan kepala butuh ku sahaja, aku cuba tekan masukkan tak boleh masuk…
“abang…mmmmm” adik ku mengeletar mengeluh…aku juga naik mengeletar..saolah2 ini baru pertama aku main…. pelan2 aku membaringkan adik tiri ku, dia hanya menurut,sambil berbaring aku hempap separuh tubuh adik tiri ku di bahagian atas…aku memandang tepat ke muka adik tiri ku yang cantek molek dia hanya mengalihkan pandangan nya dari pandangan aku..aku terus memegang kepala nya menghalakan kearah ku, aku berikan senyuman…aku terus menyembamkan mulut ku ke mulut adik tiri ku dari situ tercapai lah hasrat ku untuk menjilat tubuh adik tiri dari hujung rambut hingga hujung kaki.

mula lah aku menjilat muka adik tiri ku, sambil tangan kiri ku tepat meraba2 di bahagian perut terus ke cipap…aku terus menjilat2..tujuan ku menjilat seluruh tubuh adik ku…aku terus menjilat di leher, di dada, lama sikit di tetek sambil mau menghisap nya..adik tiri ku hanya mengeluh2 dan mengeliat2..terus ku jilat di perut , aku main2 hujung lidah aku masuk ke lubang pusat..adik tiri ku terus mengeliat2…tangan nya meramas kain batik yg ada di tepi pinggang nya, sementara tangan yg lagi satu mengepal2 konek ku, aku menukar posisi 69.

emmmmmm….dalam keadaan duduk di atas perut adik tiri ku..aku jilat pula di hujung jari ibu kaki yg boleh aku kulum,aku kulum jari2 kaki…terus aku mengesut menjilat tumit , betis naik lagi di di peha mengesut lagi dalam posisi 69, aku di atas….aku jilat peha, tangan ku meraba tapak kaki agar geli…mmmm aku sembamkan muka ku tepat di celah antara pangkal dua peha adik tiri ku.

aku kangkangkan kaki ….ini lah saat yang paling aku suka…terus ku masukkan lidah ku kedalam cipap adik tiri ku yang sudah becak, aku suka main becak..aku jilat2 cipap adik tiri ku.adik tiri ku saolah2 kaku, aku naik takut.pengsan kah dia? dalam hati ku bertanya…”adikkk!!” aku memangil nya…dia hanya menjawab “mmmmmmm”…aku teruskan menjilat cipap adik tiri ku dengan lahap, sedikit tertelan..terasa payau2 lemak air puki adik tiri ku ini, yang istimewa nya langsung tiada bau yg tidak menyenangkan di situ.

adik tiri ku mula mengeliat2 dan mengeluh2 kecil semula sambil matanya hanya terpejam rapat… aku mengangkat punggung ku yg berkedudukan duduk atas tetek aku halakan konek ku kearah mulut adik tiri ku, aku cuba memasukkan butuh ku kedalam mulut adik tiri ku, adik tiri ku menutup mulut nya rapat2,tak benarkan aku masukkan konek ku kedalam mulut nya,

“adikkkkk” aku bersuara sambil meletakkan konek ku ka mulut nya…mmmm adik tiri ku membuka perlahan2 mulut nya dan aku memasukkan konek ku ke dalam mulut adik tiri ku pelahan2…sedikit demi sedikit, aku mengeluar masukkan pelahan2….sementara tangan ku mengosok2 cipap adik tiri ku.

aku berhenti setengah konek ku berada di dalam mulut nya…tiba2 ku rasa padat konek ku dihisap…aduh sedap nya…terus di hisap nya…terasa pijau , di hisap nya, saolah anak kecil hisap puting, padat hingga terasa sengal konek aku, “dah dek, sakit abang” pelan dia melepaskan hisapan hingga mengeluarkan bunyi ciute.

aku dah tak tahan sebenar nya…terus aku memusingkan tubuh ku…menghempap tubuh adik tiri ku di bawa…aku dah tak tahan sangat…dalam posisi melutut mengadap adik ku yg sedia terkangkang…sebelah tangan ku menongkah, sebelah tangan ku memegang konek ku ,aku halakan ke arah cipap adik tiri ku…

“abang masukkan ya?” tak de apa2 jawapan…aku letak kepala konek aku ke mulut cipap adik tiri ku…terlalu licin di situ…membuak2 lecah…terpaksa ku selak mulut cipap adik tiri yg tertutup rapat..aku tekan pelahan2 konek ku masuk sedikit2 habis kepala konek ku masuk..aku keluar masukkan bekali2 setakat kepala konek ku saja…

“aaaa abangg..aaaaa abang sakit..sakit…takuttt…mmmmmm” semakin menaikkan berahi aku suara adik tiri ku ini…mengeletar aku ..terus ku tekan lagi ketat betul..macam tak boleh masuk …masuk pelan2..mengigil2 aku, adik tiri ku juga mengeletar, mengelupur kecil, terus aku masukkan tekan lagi, aku buka kangkang nya luas2, pelan2 masuk, adik tiri ku pejam mata saolah menahan sakit, memang sakit pon tapi bercampur nekmat yg tak dapat di bayangkan…aku mengoyang2 pelahan memasukkan konek ku..ahhhhhhh nekmat nya…..masuk lagi sedikit demi sedikit “sakittttt bang….sedappp..pelan2 bang mmmmmmm

” adik tiri ku mengeluh, terasa teramat sayang aku pada adik tiri ku ini.
“sayangggggg ahhhh” aku juga mengeluh berkali2….
“adik sayang abang tak?”
“sayanggg” adik tiri ku menjawab..

ahhhhhhhh terus aku tekan pelahan2 masuk santak hingga ke pangkal konek ku, ketat betul, mujur ada lelehan membantu, kalau tidak, mau melecet konek aku…aku cabut pelahan2, adik tiri ku saolah tidak membenarkan aku mencabut..terasa kemutan yang amat dashat…ehhhh aku mengerang sambil mencabut pelan2 , aku tak mencabut habis, aku biarkan kepala butuh ku di dalam, ku tekan semula masuk kedalam….ku cabut semula..ke tekan balik masuk adik tiri ku terus mengerang mnyebut2 “abang” berkali2.

aku mengelupur terus memasuk keluarkan konek aku berkali2 agak serderhana laju….terasa ketat dan kemutan cipap adik tiri ku..amat lazat aku rasakan…adik tiri ku memeluk pinggang ku kuat2….

“sayanggg..abg nak keluar dah” adik tiri ku hanya terus mengeluh, mengelupur aku peluk kuat 2 di tengkuk nya..adik tiri ku lagi mengelupur kuat “ahhhhhhhhhhh” panjang dan keras keluhan adik tiri ku…air mani aku juga dah ke kemuncak mahu hambur keluar ..lantas aku cabut konek ku.

terangkat bontot adik tiri ku apabila aku cabut keluar…”abanggggggg” aku terus menghalakan konek ku masuk ke mulut adik tiri ku. adik tiri ku terus mengolom konek ku .aku goyang2 konek aku di dalam mulut adik tiri ku…ahhahhhahhhh terpancut air mani ku di dalam mulut…adik tiri ku macam terkejut, tetapi terus mengolom dan menghisap konek aku…..

“adohhhhhhh sedap nya sayang’ aku bersuara mengelupur…adik tiri ku terus mengolom di hisap nya kuat2….

“ahhhhhhhhhhh sedap nya sayanggggg” aku bersuara lagi……..setelah reda di landa kenekmatan yang amat sangat. aku mencabut keluar konek ku….emmmm rupa nya habis air mani ku di telan adik tiri ku….adik tiri ku kaku tak bergerak….membuka mata nya perlahan2….memandang ku sayu…aku menyuruh nya bangun. di peluk nya aku….aku pon memeluk nya…

“dara saya abg dah ambik” kata adik tiri ku…
aku hanya menjawab “eemmmmmmmmmmmmm”

Batang Abang Tiri

Nama aku Fadilah tapi orang panggil aku dila aja. Aku ni ada seorang abang tiri kerana bapak aku kawin dengan perempuan lain selepas mak aku meniggal. Nak dipendekkan cerita pada stu hari aku telah dinodai oleh abang tiri aku.

Pada satu malam selepas semua orang dah tidor tapi aku belum tidur sebab nak menyiapkan kerja sekolah yang belum selesai. Malam itu jam dinding pun berdetik dan aku perhatikan ke arah jam dinding tersebut telah menunjukkan pukul satu pagi. Aku rasa mengantuk tapi kerja belum saip dan aku membuat keputusan untuk membuat air kopi di dapur supaya mengantuk itu berkurang sedikit. Bilik aku berhampiran dengan dapur ja. Semasa aku di dapur dan sedang membuat air tiba-tiba ada seseorang memeluk pinggang aku. Aku pun berpaling ke belakan untuk melihat siapakah yang memeluk aku itu. Sekali aku tengok rupanya abang tiri aku. Aku bertanya.

Aku: Kenapa abg peluk dila ni…
Abg: Tak ada apa cuma nak rasa tubuh badan dila yang montok ni ja.
Aku: apa abg ni daah tak betul ka. (nada marah)

Aku menarik tangan nya untuk melepaskan diri dari pelukannya. Abang tiri ku itu masih memeluk dengan kuat sehingga aku tidak dapat menarik tanganya untuk melepaskan diri. Abang tiri ku terus memeluk aku dan membawa aku masuk ke biliknya…

Aku: kenapa ni bang…
Abg: tak da apa…
aku: cakap la apa abg nak ni………. dila takut…
Abg: abang nak main ngan dila bleh…
Aku: kenapa abang tak cakap awal-awal kan senang…dila pun dah lama tak main…

Abang tiri ku suruh aku membuka semua pakaian yang aku pakai sehingga tidak tertutup oleh sehelai benang pun. Abang aku pun telah berbogel dan aku terlihat batangnya nya baru mahu keras… Besar jugak batang abang aku ni……. Abang ku suruh aku mengulum batangnya yang semakin mengeras itu. Aku pun terus mengulum dengan bergitu ghairah… Abang memaut kepala aku dan menarik kepala aku sehingga batangnya tersentak pada anak tekak aku. Pepek aku dah mula berair…. Abang mengeluarkan batang nya dari mulut aku dan dia terus meramas tetek aku dengan kuat. Tangannya menyusur turun ke arah pepek aku. Abang terus mengintil biji kelentit aku sampai aku kengiluan. Tergeliat-geliat badan aku di buatnya. Abang memasukkan jarinya ke dalam lubang pepek aku. Aku rasa biasa sebab dah selalu aku main di dalam bilik sorang-sorang aku jolok ja pepek aku ngan jari kalau stim sangat.

Setelah abang mengeluarkan jarinya dari pepek aku di terus menhalakan kepala roketnya ke arah pepek aku dan dia terus menekan untuk memasukkannya ke dalam lubang pepek aku yang dah basah. Abang memulakan langkahnya dengan membuat pergerakan keluar masuk dengan perlahan dan semakin laju…Aku merasakan batangnya memang besar. Aku memang rasa syok la sebab aku dah lama tak romen ngan lelaki ni. Abang semakin laju mencucuk jarumnya ke dalam pepek aku. Sesekali abang menghentak batangnya ke dalam dengan kuat sehingga membuatkan perut aku menjadi senak. . Abang membuat pergerakan semakin laju.

Aku: Abang sedab bang aaahhh……. . bang laju lagi bang aahhh…. ahhh…. . aaaahhhhh……. .
Abg: Ok sayang.

Abang menjolok pantat aku dengan hebat sekali. Sekarang dia suruh aku menukar posisi sexs kami. Sekarang posisi nya adalah doggy aku pun menonggeng dengan segera. Abang pun memasuk kan batang nya semula ke dalam pepek aku. Abang terus menjolok sengan lebih laju lagi sehingga aku mendengus…Ahhh…. abaanng…aahhhh…………memang sedap betul main ngan abang.

Akhirnya aku pun keletihan dan abang pun seudah letih dan pinggangnya dah lenguh kerana melakukan pergerakan menjolok aku dengan laju. Aku memang puas malam tu aku cakap pada abang kali ini main free kalau lain kali nak main lagi kena bayar tau……

Abg: Ok nanti kalau nak main abang bayar berapa yang adik nak, janji adik bagi abang puas.