Category Archives: Adik Awek – Balak Akak

Oh…Lela..

Lepas puas ronda, makan dan tengok wayang kami balik sekitar jam 1 pagi. Lela keletihan tapi enjoy malam itu. Aku berehat diberanda dan kemudian Faridah datang dan berbual-bual dengan ku. Katanya Lela mungkin dah tidur tapi kita orang tunggu lagi setengah jam baru masuk kebilik.

Lela sedang lena diatas katil. Faridah membentangkan cadar untuk kami berdua di atas lantai jauh sikit dari katil tersebut.

Sambil berbaring kami mula projek. Faridah dah gian sangat sebab dah beberapa hari puasa. Mula-mula kami main bawah selimut takut Lela terjaga. Masuk round dua dan tiga selimut pun entah ke mana. Dia pun dah tak ambil peduli lagi syok punya pasal.

Jam sembilan pagi Faridah mengejutkan aku. Katanya dia kena buat overtime sebab hari Isnin ada kes dimahkamah. Boss dia suruh siapkan paper work. Selepas kami mandi bersama (satu round lagi dalam bilik mandi) dia terus kepejabat tinggal aku dan Lela yang sedang tidur.

Aku duduk ditepi katil sambil mengejutkan Lela. Aku cium pipinya dan Lela terjaga. Dalam terpinga-pinga dia bangun dan tanya akan kakaknya. Aku beritahu kat dia dan dia terus pergi mandi.

Selepas bersarapan kami naik kebilik semula. Pagi itu aku lihat Lela sungguh cantik sekali dengan baju midi yang aku beli menampakan kejelitaan nya dengan make-up yang natural dimuka membuat aku steam sekali melihat dia.

Lela masih leka berdiri di tepi tingkap memandang ke jalan raya sambil tangannya melekap di cermin tingkap itu. Dengan perlahan-lahan aku tanggalkan baju dan seluar. Aku berjalan telanjang bulat ke arahnya kemudian aku peluk pinggangnya dari belakang dan sekali gus batangku yang berjuntai itu melekap di celah bontot dia.

“EEHHH … apa abang ni…” dia tersentak tapi tidak cuba melepas dirinya dari dakapanku. Dia juga tak perasan aku dah bertelanjang bulat.

“Mengelamun apa ni” aku tanya kat dia sambil mencium lehernya.

Lela diam saja dan masih memerhati keluar tingkap.

Melihat dia diam aku tempelkan mulut ke lehernya lagi dan mengusap-usap di bawah telinga dan cuping telinganya aku jilat. Batang pun mula mengeras menujah belahan bontot Lela dan dia kegelian.

“Aaah .. aaah .. abang nakal lah … pagi-pagi dah kacau orang”

Aku tahu dia syok dengan perlakuan ku itu. Lela melentokan kepala kekiri, depan dan belakang sambil nafasnya mula memburu keluar masuk tanda dia keenakan. Aku teruskan menjilat dan mengucup batang leher dan telinganya kiri dan kanan dan tangan Lela mula memaut tengkok aku sambil mata terpejam.

Dia cuba menoleh kearah ku tapi aku tahan dia dari berbuat begitu dan tangan ku naik ke teteknya dan aku ramas lembut tetek yang belum pernah di pegang orang lain selain dari ku. Itu pun cuma dari luar. Tangan Lela makin erat merangkul tengkok aku sambil suara berdeseh-deseh menahan kesedapan bila teteknya aku ramas.

Aku mengalih tangan kebelakangnya dan aku tarik zipp bajunya ke bawah. Bila terdedah sahaja belakang badannya pula aku jilat sambil membuka kancing branya. Lela membantu melucutkan baju nya terus berkumpul dikaki nya. Tangannya kembali merangkul tengkokku. Kini tinggal pantie nya saja belum ditanggalkan. Aku membongkok sedikit dan hala batangku kecelah kelangkang Lela sambil Lela mengepit batangku dengan pahanya dan aku sorong tarik batangku sambil tangan ku sebelah mengusap tundun dan sebelah lagi menggentel puting tetek nya.

Aduuh … baaaannggg …. Sedaaaaap …. Sedaaap . Lela mula merintih rintih kecil sambil lidah menjilat-jilat bibir merah nya.

Tetek Leha mengeras … aku ramas dan gentel putingnya kiri dan kanan. Puting berwarna kemerah-merahan itu aku tarik buat Lela menjerit kecil.

“Sakit … jangan kuat-kuat” dia meminta belas kesihan dan bila aku raba cipap dia dari luar pantienya aku rasa dah basah. Lela sedang menikmati mainanku.

“Sayang … kita main macam semalam nak ?” Aku menduga nya.

Dia tidak menjawab hanya mengerang kenikmatan. Batangku rasa pedih sedikit sebab Lela kepit pahanya agak kuat. Rupa-rupa nya dia dah klimax kemudian dia mengeliat bila aku sentuh teteknya dan menarik tanganku ke cipapnya. Aku seluk ke dalam pentie dan rasa belendir. Aku ramas cipapnya, Lela mengelinjang kegelian. Aku angkat tanganku dan tunjukan kemuka dia dan suruh dia lihat airmazi kenikmatan nya dan masukkan jariku kemulutnya. Lela menghisap lendir dijariku dan berpaling memelukku sambil berkata dia sayang padaku dan dia suka pelajaran baru yang tak ada disekolahnya.

“Lela … hisab batang abang ya sayang” Aku mula bersayang-sayang pula.

Lela berlutut didepanku, dia memegang batangku dengan kedua belah tangan dan mula menjilat sekeliling palkonku. Lidahnya dah pandai memilin-milin belahan lubang kencingku membuat aku pula yang merintih kesedapan. Pada mulanya agak payah juga dia nak masukkan palkon berukuran 4cm tu dalam mulutnya, aku bantu dengan menekan kepalanya lalu palkon pun masuk kemulut Lela dan dia hisab keluar masuk palkon dari mulutnya. Kedua dua tangan nya yang memegang batangku membuatkan bahagian tu tak berpeluang menerima hisapan mulut Lela. Lalu aku tarik tangan nya dan tekan kepala dia sikit. Baru lah setengah dari batangku masuk kemulut nya.

“Aaah .. Lela pandai … good girl .. hisap kuat sikit .. abang dah dekat nak keluar sayang” Aku mengomel sambil menekan dan menarik batangku dari mulut mengikut rentak hisapan nya.

“Abang nak Lela telan airmani abang … aahh” aku semakin hampir.

Lela memandang ke atas dan menganggukkan kepala tanda dia sudah bersedia menerima airmaniku di pancut kedalam mulutnya.

“AAAAHHHH” Serantak dengan itu pancutan pertama meledak keluar dari batangku diikuti pancutan seterusnya terus ditelan oleh nya walau pun dia macam nak muntah bila airmaniku memenuhi mulutnya. Aku menekan sedikit kepalanya kearah batangku supaya tidak terlepas dari mulutnya. Lela dengan susah payah menerima ledakan-ledakan yang padaku agak banyak dari sebelum ini – mungkin kerana mulut gadis sunti yang mengulum batang ku itu membuat airmaniku lebeh banyak keluar dari biasa.
Aku tarik tangan nya keatas, Lela berdiri semula dan aku terus memeluknya dengan erat, seolah-olah macam timbul rasa kasih dan sayang kepadanya. Lela juga memelukku sambil merebahkan kepalanya kedadaku.

“Lela .. terima kasih sayang .. Lela sayang abang tak” Aku tak sangka pertanyaan itu keluar dari mulutku.

Lela hanya menganggukkan kepala tak berdaya memandang ke arah ku mungkin dia malu. Aku memegang pipinya dan menghala muka nya ke mukaku terus aku kucup bibirnya yang masih ada sisa-sisa airmani ku yang sedikit rasa masin tu. Lela membalas kucupanku dengan menghisab bibir ku.

“Sedapkan rasa air abang? Kataku kepadanya membuat dia mencebekkan bibirnya dan kata masin sikit tapi sedap.

Kami perkucupan lagi sambil aku mengangkat dan baringkan dia di atas katil. Aku lucutkan pantienya, aku duduk disisi Lela sambil memerhatikan tubuh montok itu dari hujung kepala sampai ke hujung kaki.

Lela menutup cipapnya dengan tangan sebab terasa malu bila aku mengamati tubuhnya itu.

“Abang ni nakal .. tengok orang punya .. tak malu” katanya buat buat merajuk. Aku tersenyum

“Lela tengok abang dengan kak Ida malam tadi .. eee dahsyat”

Aku tersentak dan kata padanya jadi Lela tak tidur lah. Dia kata macam mana nak tidur bila dengar kakaknya mengerang-ngerang. Aku picit hidung dia dan tanya ada kah dia syok tengok kami main. Katanya dia rasa menggigil tapi syok tengok. Aku tanya dia lagi sama ada dia nak rasa macam mana sedapnya kak Ida nya rasa.

Dia kata takut, nanti dia mengandung. Aku pun explain lah kat dia sambil jari-jari mula merayap didadanya sambil mengusap tetek dan puting nya sekali. Aku ambil tangannya dan letak ke batangku, Lela lalu mengurut-urut batangku tanpa disuruh.

“Abang janji tak masuk dalam yaa … Lela tak nak” katanya sambil memandang ke batangku yang mula beriaksi oleh sentuhan tangan nya.
Aku kata okey kalau dia tak nak tapi rugilah sebab itulah pelajaran yang terakhir sambil ketawakan dia. Dia hanya mencebekkan bibir dan mencubit batang ku. Aku mengaduh dan memicit hidungnya.

“Abang jahat … Lela tak nak sayang abang” Lela merajuk dan memalingkan mukanya.

Aku membongkok mencium pipinya dan menyusurkan mulutku mengucup bibirnya. Lela membalas kucupanku. Kami mula menghisap-hisab lidah menjilat bibir untuk mengembalikan suasana berahi. Nafas nya mula memburu. Aku kucup dan jilat seluruh muka dan juga lehernya hingga jilatan turun ke tetek yang belum aku rasa dengan mulutku lagi. Mulutku bertumpu ke tetek sesaiz kueh pau itu dengan sebelah tangan meramas dan mulut menghisap puting yang sebelah lagi.

“Aaaauu … sedap .aaaa … sedap …” Lela mula merengek sambil tangannya mengusap-usap batangku yang setengah tegang itu.

Puas aku kulum kedua-dua puting yang dah keras itu aku turun menjilat diperut dan menjilat pusat nya membuat Lela mengerang hebat.
Aku turun dan berlutut diantara kangkangnya sambil menjilat tundun dan cipap Lela yang gebu dan putih melepak dengan belahan cipap yang tertutup rapat. Aku jilat alur cipapnya dengan penuh berahi sambil aku kuakkan belahan cipap dengan jari dan menghulurkan lidah di belahan kemerahan dan mengulum biji saga yang membuat Lela meraung kesedapan dan meramas rambut ku. Aku sedut dan hisap kelentit nya hingga tersembul.

“Abaang … sedap … Lela nak hisab abang punya ..” rintihan nya membuat aku mengalih kedudukan membalikkan dia keatas dalam posisi 69 dan lanjutkan jilatanku di cipapnya sambil Lela dengan rakus menghisap batangku.

Bau aroma kegemaranku menusuk hidung. Cipap Leha banjir dengan airmazinya aku hisab dan telan …. Enak rasa tak terhingga.

Lubang nikmat yang belum berapa terbuka itu aku jolak perlahan-lahan dengan lidah. Sedikit demi sedikit lidahku masuk kelubang itu dan airmazinya keluar bertambah banyak samentara jariku mengusap lubang duburnya. Lela mengerang sembil mulutnya penuh dengan batangku.

“Eeemmmpp … eeemmmppp”

Aku turunkan badannya kebawah sambil terus menghisap belahan cipapnya aku henjut keluar masuk batangku ke dalam mulut Lela.

Badannya mula mengerjang pahanya mengepit kepalaku. Dia klimax lagi. Aku biarkan dia mengelinjang sampai dia rasa selasa semula. Kemudian aku beralih berlutut dicelah kangkangnya.

Aku mengangkat kedua-dua kakinya keatas, Lela memegang kakinya sementara aku selitkan bantal dibawah punggungnya membuat kedudukan cipapnya mengadap keatas.

Aku letak batangku di celah bibir cipapnya dan mengusap-usap belahan yang banjir itu sambil sesekali aku tekan lembut ke pintu lubang nikmatnya. Mendesis-disis Lela aku
perlakukan begitu.

“Bang … sedap” di merintih.

Aku tekan dan tenyeh belahan itu dengan memegang batangku. Kemudian aku kepit batangku dengan merapatkan kaki leha di celah cipapnya dan henjut/tarik. Aku pun terasa nikmat juga dengan cara itu hingga …. Tiba-tiba Lela membuka kakinya memegang batangku menujah-nujah pintu nikmatnya sendiri dan merintih-rintih.

“Baaaannngg … masukkan lah … Lela tak tahan .. sedaaaaaaaaaap”

Permintaannya mengejutkan ku, aku tenung wajahnya yang berpeluh jantan itu. “Betul ke sayang … Lela tak menyesal?” Aku cuba memainkan berahinya.

“Lela tak tahannn … masukkan lah … Lela rela” reintihnya lagi sambil menekan palkon ku ke lubang nikmatnya.

Aku membetulkan kedudukan ku dan menghalakan palkon betul betul kelubang cipapnya dan tekan perlahan-lahan. Sambil memegang batangku, aku tekan perlahan-lahan palkon kelubang sempit itu. PLUP … palkonku masuk ke dalam lubang itu.

Lela menahan nafas, aku tekan sedikit lagi, palkon ku hilang dari pandangan dan aku tekan lagi batangku masuk lebih kurang 2 in.
“Aduuuh … pedih … bang … jangan kuat-kuat … pedih” Lela merintih dan memandang ku minta belas kasihan.

Aku tarik perlahan-lahan dan tekan semula berulang kali. Lendir yang berkumpul di bibir dan lubang cipapnya banyak membantu kelancaran keluar masuk batangku di pinggir lubang itu.

Terasa ada benda yang menahan batangku masuk kedalam lagi dan itu lah selaput dara yang masih menjadi penghalang. Aku tahu dia tentu akan menjerit bila batangku menerobos lebih dalam lagi lalu dengan posisi batangku lebih keruang dua inci didalam lubang itu aku mendekatkan muka kewajahnya dan mengucup bibirnya.

“Lela cuba tahan sikit kalau rasa sakit ya sayang” Aku membisikan ke telinganya sambil tangannya merangkul di belakang tengkokku.

“Lela takut … jangan kuat-kuat” suaranya serak sedang menahan kepedihan dalam berahi.

Pelukan Lela ditengkuk ku bertambah kuat, aku juga memekuk nya sambil melekatkan pipiku kepipinya. Aku tarik batangku sedikit dan aku tekan perlahan masuk … 1, 2, 3 inci dan tuusssss batang ku terbenam terus hingga ke pangkal rahimnya ….

“ADUUUHHHH …. SAKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT”

Serantak dengan raungan itu terpecahlah benteng mahkota si gadis sunti yang hanya dapat dipertahankan nya selama empat belas tahun. Pipiku terasa basah … aku angkat kepalaku dan aku lihat Lela menangis. Aku mencium dan mengusap pipi yang basah itu bagi menenangkan keadaan.

“Bang … isk … isk … jangan tinggalkan Lela … isk isk” Lela merayu. Aku jadi hiba melihatkan Lela yang dah tak ada dara itu memohon.

Batang ku masih terbenam di dalam lubang nikmatnya. Aku biarkan dulu. Bila keadaan Lela dah terkawal akupun mula menarik dan membenamkan lagi perlahan-lahan supaya dia tak berasa sakitdan menikmati keindahan permainan sex yang pertama dalam sejarah hidupnya.

Lebih kurang sepuluh minit aku tarik sorong batangku baru Lela mula merasa nikmat bersetubuh. Dinding-dinding lubang cipapnya mula mengemut-ngemut meramas batangku. Aku melajukan sikit irama sorong tarik dan Lela juga mengayak-ayakkan punggungnya mengikuti rentak irama mainanku. Aku asyik sekali dan makin laju.

“Aaaaahhh …. Uuuhhhh … sedap …sedap” Dari raungan sakit bertukar jadi rintihan kesedapan saja yang keluar dari mulut Lela.

“Bangg …. Batang abang panjang … senak rasa … sedap nya” Aku hanya senyum sambil sesekali mengucup bibirnya dan terus sorong dan tarik hingga berbunyi kecepak .. kecepuk di celah kelangkang kami. Lela sungguh menikmati mainan ku dan aku juga berusaha memberikan yang terbaik kepadanya agar dia puas.
Bila batangku mendap kedalam lubang nikmatnya Lela merintih dan bila aku tarik sampai tinggal palkon saja dalam lubang itu dia mendesis.

“Abaaaang .. Lela tak tahaaaaaan … dah nak keluaaaar” Lela merangkul tengkuk ku agak kuat dan silangan kakinya dipinggulku juga bertambah erat menandakan dia tengah klimax.

Lebih kurang tiga minit selepas Lela klimax, aku mula menghenjut batang ku keluar masuk dalam cipapnya. Dia hanya merintih sambil aku mula terasa dah nak terpancut. Bergegar-gegar badan Lela menerima hunjaman batangku. Aku henjut kerasa .. Lela meraung dan menggigit bahuku menahan gelora berahi dan dia betul-betul merasa nikmat yang teramat sangat.

Ahhh … aaaahhh …. Lela keluar lagi baaaaang” Raungan Lela diikuti dengan raungan ku juga.

“Abang dah dekaaaaa” terasa seluruh anggotaku berinteraksi.

Secepat kilat aku cabut batangku dan aku halakan keperut Lela sambil melepaskan ledakan-ledakan nikmat persetubuhan pertama kali ku dengan gadis sunti yang baru terpecah dara itu.

“AAAHHHHH …. AAAAHHHH …. AAAAAHHHHHHHH”

Pancutan bertalu-talu aku ledakan diatas perut, dada dan juga kemuka Lela. Dia memegang batangku, membantu melancap -lancapkan batangku hingga tiada lagi airmani keluar dari mulut batangku itu sambil lidahnya menjilat-jilat bibirnya yang terkena airmaniku dengan berselera sekali.

Aku terkulai di sisi Lela. Keadaan sunyi seketika. Lela bangun, dia membelek cipapnya sambil tangannya menyapu-nyapu dan merasa di belahan cipapnya yang berlendir dengan air kami dan dia terkedu seketika bila terlihat tompokan kecil lendir yang berwarna merah di atas bantal yang aku letak dibawah punggunnya masa kami main tadi.

“Bang … Lela dah dewasa sekarang … tengok ni” katanya sambil menunjukan bantal itu kemukaku.

Aku peluk dia dan meyakinkan nya bahawa aku tak akan sia-siakan dirinya dan tak kan ada sesiapa pun akan tahu perhubungan kami. Wajahnya kelihatan ceria. Dia bangun dari katil mencapai tuala keluar dengan membawa sarung bantal itu ke bilik air dan aku terlena seketika di atas katil.

Aku Dan Adik Awek

Awek aku ni anak ke-2 dari 3 orang adik beradik..semuanya perempuan..yg sulung kakak ni aku panggil kak ita..yg ke-2 tu awek aku aaa (lin) dan yg ke-3 tu aku panggil ija…dia ni lah yg aku rogol tu. masa tu ija nie baru lepas spm..so..masa tu dia hanye duduk kat umah ja.. aku ni dengan family dia dah biasa sangat. maklum la dah setahun lebih bercinta ngan anak dia. setakat keluar masuk rumah tu dorang tak kisah. awek aku keje kat satu syarikat kat kuala lumpur ni gakk .Kak ita pulak sekarang ni masih belajar kat ipt. so tinggal lah awek ku,ija ,mak dan ayah dia.. satu hari tu aku ambil cuti seminggu cuti tahun banyak lagi..konon nak rehat la..ada satu pagi tu awek aku call aku kat rumah dalam pukul 10 pagi..dia kata dia tertinggal file..dia mintak tolong aku ambilkan fail tu kat umah dia..dia suruh aku gie cepat sebab takut ija keluar. nanti umah tak de org .mak dan ayah dia dah balik kampung pagi pagi tadi sebab ade org sakit..mungkin mlm nanti baru balik..so..aku pun terus ke rumah awek ku..sampai kat umah masa tu lah aku baru benar benar nampak bentuk tubuh ija.. ija tido dlm keadaan terkangkang sedikit.guan nipis, jarang singkat menaik kan nafsu aku.aku merapati katil ija,

Wow!!!memang jarang gaun tido yg ija pakai tu..nampak puting tetek nye..nafsu aku terus menbuak buak..tangan aku terus mengurut ngurut btg yg sememang nye dah keras dari tadi… masa tu aku hanya memakai sluar slack tampa ku sedar tangan ku dah pun membuka zip sluar ku dan btg ku dah terkeluar dari sluar ku,sambil tangan ku mengurut ngurut btg ku.

Aku menatap muka ija dan terus ke dada nye yg membusut tu..aku memang kagum ngan tetek ija, lebih besar dari tetek kakak kakak nye.tetek awek aku cuma bersaiz 32 je sama aa kak ita.aku tau sebab selalu aku gie teman kan awek aku membeli pakaian dlm nye dan kak ita aku tau sebab saiz badan sama ngan awek aku tetek pu lebih kurang sama.tak macam ija tetek dia saiz 34b aku suka yg sedang sedang je.. ija punye pun aku tau sebab aku ade curi coli ija.dan sampai skang nie aku masih simpan coli ija yg aku curi tu..

Ok berbalik pada ija tadi….. aku menatap tetek ija sepuas nye..btg aku mula mengeluar kan air mazi..tangan ku terus mengurut btg ku yg dah mula licin dek air mazi ku..sesekali terdengar bunyi clap.clup..dari sebalik baju ija tu aku leh nampak puting nye dan tetek nye yg masih mengkal..mata ku mula turun memandang ke lebih bawah….mata ku terus tertumpu pada bahagian bawah pusat ija..aku seakan akan nampak bahagian cipap ija…..agak kurang jelas pandangan ku kerana gaun nye dia bahagian tu belipat lipat disebab kan masa tu ija dlm keadaan tekangkang..dan pada masa tu gaun yg ija pakai tu telah tersingkap melepasi bahagian lutut nye..aku rasa hanya sejengkal lagi yg tinggal menutupi cipap ija…fikiran ku mula ingin tahu lebih lanjut lagi keadaan yg tertutup dia celah kangkang ijaaku terus berlutut dia tepi katil ija..aku tatap dari atas sampai ke hujung kaki ija..aku gerak kan tangan ku cuba menyentuh puting tetek nye..em….aaahhh..dapat ku rasa kan puting nye yg lembut tu.tangan ku semakin nakal.aku tekup kan tangan ku pada tetek ija.emmm..tak muat tangan ku ..basar gak tetek ija nie..aku cuba ramas plan plan..ahhhhh……

lembut nye….aku gentel puting nye semula…emm..ija nedengus dan mengeliat kecil..aku terhenti..takut dia terjaga..tiba tiba aku teringat kan celah kangkang ija…plan plan tangan ku cuba menyingkap gaun ija yg menutupi cipap nye.. agak menggigil tangan ku waktu menyingkap baju ija…alang kah tekejut nye aku…..ija tak memakai sluar dlm……terus terang aku cakap kan masa ternampak je cipap ija tu…aku rasa nak pengsan…punye lah tembam…selalu nye aku tengok blue mek saleh punye cipap bentuk leper dan ade yg separuh bulat..tapi ija punye separuh bujur..lebih kurang bentuk ( V ) emmm..aku cakap tak pernah aku jumpa yg setemban nie,punye lah putih sampai kan dekat belahan cipapnye tu putih kemerah merahan,ngan tak de bulu sehelai pun,belahan cipap nye yg kemerahan tu tertutup rapat.masa tu air mazi aku dah banyak meleleh kuar..kira dah licin abis aa batang aku masa tu…tangan ku cuba menyentuh cipap ija..aku letak kan tangan ku plan plan pada permukaan cipap ija..ahhhhh……

terasa kehangatan cipap ija…tu baru dari luar..macam maner kehangatan dlm cipap ija…jari ku mula mengusap ngusap belahan cipap ija…aku letak kan jari telunjuk ku betul betul pada belahan cipap ija..aku usap keatas kebawah mengikuti belahan cipap ija…emm…sekali lagi ija mendengus dan mengeliat kecil…tangan ku ku tarik dari cipap nye..aku merasa kurang selesa dengan keadaan seluar ku ..terus aku lucut kan sluar ku…aku buka baju ku.kira aku berbogel..masa tu aku dah tak pikir lain dah..ape nak jadi jadi lah..aku nak rasa gak kehangatan tubuh ija..aku dah tak peduli ape ape lagi masa tu…aku melutut semula di tepi katil ija..aku tenung sepuas puas nye cipap ija…sambil tangan ku mengurut ngurut btg ku…aku teringat kan cerita blue yg pernah aku tengok..bagai maneer mat saleh tu menjilat cipap.aku teringin nak rasa sedap tak menjilat cipap..aku rapat kan muka ku ke celah kangkang ija…emmmm sedap bau aroma cipa ija..menambah kan lagi nafsu ku…

Muka ku makin dekat ngan cipa ija…sampai hidung ku hampir tersentuh cipap nye…aku jelir kan lidah ku aku hala kan lidah tu betul betul pada belahan cipa ija..plan plan aku gerakakan lidah ku menuruni belahan cipap ija…sampai je dia bawah belahan aku gerak kan semula keatas..kali nie aku tekan sikit lidah ku ke dlm belahan..herbukak sikit je belahan cipap ija tu..aku jilat mengikut belahanye keatas ,sampai je lidah aku di bahagian atas sekali belahan cipap ija, ija mengeliat sambil mendengus…emmm….

Masa dia mengeliat tu dia membuka luas lagi kangkangan dia…aku makin tak dapat mengawal nafsu ku…aku terus naik keatas katil masa aku cuba nak tindih ija..dia terjaga..ija cuba bersuara..terus aku tekup kan mulut ku kemulut ija…dan aku tindih badan ku ke tubuh ija..ija cuba meronta utk melepas kan diri..mulut ku masih mencari sasaran mulut ija yg cuba mengelak dari ciuman ku..aku guna kan lidah ku aku jolok ke bibir ija…aku cuba membuka mulut ija…tangan ija menolak nolak aku dari menindih nye…dan kaki nye tertutp rapat aku guna kan kaki ku cuba membuka kangkangan ija…akhir nye aku berjaya membuka kangkang ija dan kedudukan aku betul betul ditengah kangkangan ija..dan btg tu sesekali bergesel pada cipap ija…ija semakin lemah mungkin tenaganye dah kehabisan.masa tu lah aku guna kan peluang yg ade..aku jilat bibir ija yg cuba menyatakan sesuatu..aku tak peduli aku .aku sedut bibir ija…sementara tangan ku mula nencari sasran pertama ku…tetek ija.dapat je tetek ija..aku terus ramas aku gentel puting nye plan plan…emm..aku rasa ade aa dekat 15 minit baru ija lemah..tu pun masih cuba melepas kan diri..masa tu aku masih lagi menindih dan mulut ku masih lagi tak lepas dari mulut ija..aku takut dia menjerit.. masa ija lemah tu aaa alu berani lepas kan mulut nye dan mulut ku mula menuruni kebahangian tengkuk ija…aku jilat leher ija.sesekali ija mendengus ….emmm……aku cuba menaik kan nafsu ija…sambil aku menjilat tangan ku masih lagi meramas tetek ija…aku merasa kan tetek ija mula mengembang dan puting ija mula menegang..aku dapat rasa kan tetek ija makin tegang,dan keras..aku tau ija dah mula stim..

Mulut ku terus je mencari puting tetek ija yg masih ditutupi baju ija..mulut ku menyedut nyedut puting ija sampai basah baju ija dia bahagian tetek ija..ija mengerang sambil melarangaku.
walau pun ija melarang ku namun dia tak langsung menunjuk kan yg dia cuba untuk melepas kan dia…mungkin kesedapan nafsu dah mula menguasi ija. ///…emmmm……baangg…..emm….jangannnn bang,…./// sambil aku mejilat tetek ija tangan ku menyingkap baju ija..makin lama makin tersingkap akhir sekali baju ija terlonggok di atas dada ija..aku tak dapat nak bukak semua..aku selak sampai dada je..mulut ku mancari semula mulut ija..kali ini ija mula membuka mulut ija…mulut ku mencari lidah ija…em….mulut ku menangkap lidah ija..emmm…..aku sedut lidah ija kemulut ku….aku jilat lidah nye…lidah ija mula berlegar legar dlm mulut ku…. dlm pada aku mencium ija..aku gesel kan btg ku pada belahan cipap ija memperluas kan kangkangan nye.mulut ku menuruni dari mulut ija ke dada,ke perut.dan///…….emmmmm…..OOooooHHHhhhhhhh………aaaaaaaaaabbbaanggggg….
….///ija mengerang bila lidah ku menyentuh bahagian atas belahan nye..aku menguak kaki ija sepaya lebih luas kangkangan nye namun belahan cipa ija tetep tertutup rapat…ija cuba melarang aku dari menerus kan…

aaabbbangggg….jaangaann bang…..ija….takkuutt ……abaanng……jang…….OOoohhhhhh…//terus aku letak kan lidah ku pada belahan cipa ija dan alu jilat menuruni belahan cipap nye…// ….emmmmm…….ooohhhh…….aaaabbaaangggggg…… ……aaabaaangggggggg…aaaaaaaaaaaahh
hhh………///ija medengus,aku gerak kan jari ku membuka belahan cipap ija….wow!!!!merah bahagian dlm cipap ija….mata ku tertumpu pada biji kelentit ija nampak cukup merah biji kelentit ija ,tu baru terbukak sikit tu…masih belum nampak lubang cipap ija…hujung lidah ku menguis nguis biji kelentit ija…terangkat rangkat bontot ija menahan kegelian.air mazi ija dah banyak dah meleleh keluar semua aku jilat..cukup banyak air mazi ija…sampai basah cipa ija dan sampai meleleh ketilam..aku sedut biji kelentit ija masuk kedlm mulut ku…….

abbaangggggg…..OOOOOOoooOOohhhhhhhh…aaaaabnanggg….. bila aku sedut kuat kuat biji kelentiti ija….lidah ku mula mencari lubang cipap ija…aku tekan sikit lidah ku masuk ke dalan belahan cipa ija..aaaa….terasa kehangatan cipap ija pada lidah ku..dan aku dapat rasa kan cipap ija bergerak gerak seolah olah mengemut lidah ku… lidah ku jumpa lubang cipap ija…memang benar lubang ija bergerak gerak…masa lidah ku berada di lubang nye terasa lubang ija mengemut lidah ku…aku menjilat lubang cipa ija….ija makn kuat mengerang …./////….aaaabbbaaangggggg……eem…..aaaaaaaaaaaaa……….oooooo…aaaaaaabaaaanggggg…. aku makin laju menjilat lubang ija…tangan ija terus menekan kepala ku pada cipap nye dan……//////…..
…AAAAabbbaanggg….OOOOOOOOOOHHHHHhhhhhhhhhhhhhh…….abaannggggggggg…….emm
mmmmmmmmmmmmmmmmmm……………………………….

ija klimax buat pertama kali nye…dan aku tak tipu air mani ija punye lah pekat, punye lah banyak…aku jilat semua air mani dan aku telan semua air mani ija. aku rasa kalau tadah ade aaaa dekat secawan yg aku telan tu. aku naik atas ija..aku cium mulut ija..ija diam tak membalas ciuman ku…mungkin keletihan….aku masih belum puas…air ku masih belum dilepas kan.aku menjilat jilat mulut ija sambil tangan ku meramas ramas tetek ija dan aku gesel kan btg ku pada cipap ija….ija mula mendesah kembali..aku memberhenti kan cium ,aku berlutut dia tengah tengah kangkangan ija…ija memandangaku dengan mata yg kuyu…tak tau apa akan aku laku kan…tangan ku mengurut ngurut btg ku yg licin dek air mazi dan air mani ija…ija memandang btg ku…aku hala kan btg ku rada belahan cipap ija……….

Abaaangggg…jaaangan…bang….ijaa…takut….bang….abnggggg……tolonggggg…bang…..ijaaaa..takkk..
nak..aku tak peduli kan rayuan ija…aku gesel gesel kan btg ku betul betul pada belahan cipap ija…..cipap ija mula kembang kuncup menjemput btg ku masuk….aku tekan kan btg ku masuk. …..OOOOOOHHHhhhhhhh……abngggggg……ketat nye lubang ija nie….plan plan aku sorong tarik btg ku masuk…aku goyang² kan batang ku dlm lubang ija…makin lama makin masuk …mulut ija tak berhenti henti dari merengek kesedapan dan ija dah lupa yg batangku mula menyentuh dara ija……..eeemmmmmm….ooohhhhhh…aabaaangggg…….. ….aaaaaaaaa….emmmmm….aabnggggggg.

Aku sorong tarik batang ku plan plan ke dlm lubang ija…nasib baik aa tadi ija dak keluar kan air mani dia..tak aaasusah sangat…terlalu sempit lubang ija…terasa seluruh btg ku digengam lubang cipap ija..makin lama makin dlm btg ku menerjah masuk,ija tetap mengerang kesedapan…… abggnnn…..ooohhhhhhhh….aaabbaanggggg …terus terang aku kate kan aku sendiri tak sedar bila mas nye dara ija pecah dan ija sendiri tak sedar…yg aku tau ade darah sikit jeee….ija langsung tak de menjerit skesakitan….aku henjut batang ku makin dlm dan makin laju…..

ooohhhhhh…ooooohhhhh…….aaaaaaaaa…..oooohhhhh………aaaa…..baaanggg…….ooohhhh…aaaaaa……

air ija makin banyak kuar…sampai berbunyi clapclup clap clup…..ade aa dekat 10 minit aku terasa lubang cipap ija mula mengemut btg ku dengan lebih kuat.ija makin kuat memeluk dan kaki ija makin kuat merangkul pinggang ku… ija mengerang kuat dan makin kuat ….dan…….

abbbaaanggggg………..iiijaaaaaa…..eeeeemmmmmm… OOOOOOOOOOOHHHHHHHH
HHHHHHHHHHhhhhhhhhhh
hh…………….abangggggggggggggggggg……………………eeeeeeeeeemmmmmmmmmm…..aaaaaaaaaaa
aaaahhhhhhhhhhh…………………….

dan ija menghadiah kan limpahan air mani nye pada btg ku aku terasa seluruh btg ku ditenggelami air mani ija yg hangat dan aku rasa kan……

OOOOOOHHHHHHHHHHHH………….ijaaaaa………..AAAAHHhhhhhhhhhhhhhhhh……..ooooo
ohhhhhhh…..emmmmmmm……………aaaaaaaa……ijaaaaaaaaa………….

Aku tak dapat mengawal aku pancut kan air mani ku ke dalam cipap ija…..masa aku pancut tu pun aku tak berhenti menghenjut lubang cipap ija….air mai ku bercampur air mani ija….penuh lubang cipap ija….sampai meleleh keluar dari cipap ija….aku merebah kan diri atas ija…btg ku ku biar kan dlm lubang cipap ija….hanya dengusan nafas aku dan ija yg tinggal….dekat 2 minit aku tarik btg ku keluar dlm lubang cipap ija….emmmmmm..melekat air mani aku dan ija dan aku tengok cipap ija ade air mani meleleh kuar..punyelah banyak air mani aku dan ija sampai masaku pancut tu aku tak berhenti jelok lubang cipap ija..sampai air mani tu berbuih buih….aku tengok ija, rupa nye dia menangis….dia takut dia tanye kenapa aku lepas dlm ,dia takut mengandung.aku pujuk dia aku cakap kalau dia menganduang aku bertangungjawab…..
3 hari ija tak nak cakap ngan aku….ngam ngam seminggu ija datang bulan……aaaaa legaaaaa…..sememjak dari hari tu ija menjadi ketagih dan aku selalu bersetubuh ngan ija…..dan yg paling ija suka kan sekarang nie ialah menghisap btg ku kan dia paling suka kalau aku pancut dlm mulut dia…dia cakap sedap telan air mani ku…dan kenkadang tu dia mintak aku pancut dlm cipap dia…dia cakap memang sedap pancut dlm tapi takut ..so..tak leh selalu…sebulan sekali….ok…

Sampai sekarang nie awek aku tak tau yg aku ada hubungan adik dia…rupanye dlm diam ija memang suka kan aku….heheheh…..dan sekarang nie aku ade simpan sluar dlm dan coli ija..tu ija yg bagi sendiri…dan ija plaing suka kalau aku jilat cipap dia sampai dia klimax…..dan sekarang nie ija paling kuat sex…kalau aku tak mintak dia yg merengek nak…seminggu tu kenkadang sampai 4,5 kali….kalau tak dapat main pun dapat isap btg dan dapat main air mani aku dlm mulut dia dan pas tu dia telan dah aaaaa………..

Sekarang nie aku dah dapat awek aku punye cipap plak…nanti aku cite kan macam maner awek aku serah kan sendiri cipap nye pada ku……