Category Archives: Adik Agkt – Akak Agkt

Kakak Angkatku Liana

Namaku AS, Aku dibesarkan didalam keluarga angkat yang amat baik. Aku merupakan anak kepada sepasang suami isteri yang mati kemalangan dan ketika itu aku masih kecil. Aku diambil oleh ibu dan ayah angkat ku kerana mereka menginginkan anak lelaki. Dalam keluarga angkatku, aku mempunyai seorang kakak yang bernama Liana, dia merupakan seorang anak dara yang menjadi pingitan(rebutan) kebanyakan lelaki di sekolahnya kerana dia seorang yang cantik dan bergaya. Tubuh badannya pula, perghh.. Memang terliur air liur wo..

Nak dijadikan cerita pada minggu itu ayah dan ibu terpaksa keluar negara kerana ayah ada urusan dengan syarikat ** diluar negara. Jadi tinggallah kakak dengan aku dekat rumah macam biasa. Kakak Liana nie kalau dekat rumah, dia suka pakai singlet putih dengan seluar pendek jew.. Dah la badan dia putih melepak, pergh.. Memang naik nafsu aku setiap kali tengok dia..

Malam tu aku sedang asyik aku menonton TV (cite apa ntah tp best gak la), kakak datang duduk dekat sebelah. Fuh, bau perfume dia. Semerbak bunga.. Kami pown tengok la cite tu sampai pukul 1 lebih (around that la). Lepas tu kakak tertido atas sofa tu.. Aku pun dah tengok kakak tertido mcm tu. Tak kan aku nak biar kakak tido mcm tu sorang2 sampai pagi..

So aku gerakkan kakak, tapi secara x sengaja swaktu aku menggerakkan kakak, aku tersentuh buah dada dia (saiz lebih kurang 34b je kot). Dia yang terjaga tu terus bangun dan kata dekat aku. “Adik x malu ke pegang hartanah kakak”. Aku pun Menjawab “mana ada adik pgg dengan sengaja, tadi nak gerak kakak la yang terpegang tu.” Then kakak kata “adik x pernah pegang pmpuan lain punya ke?”. Aku jawab la tak sbb ak memang x pernah wat pun.

Then kakak tiba2 menawarkan diri bagi aku pegang buah dada dia.. Aku pown malu2 kucing beserta takut sebab karang kalau aku sentuh dia penampor aku x nanya.. Akak pown cakap “alah, td time x bg nak sangat, time bg x nak pulak “. Aku pown mendiamkan diri dan cuba memandang ke arah lain..
Tiba2 saja kakak memanjat badanku dan duduk diatas kemaluanku dan merapatkan dadanya kearah mukaku.. Aku tidak dapat berkata apa2.. Hanya menikmati nikmat yang ada..

“Sedap x adik?” Kata kakak,
“Sedap kak, Besar(padahal ada lg besar)”. Kata aku..
Akak terus bukak singlet dia dan menampakkan baju dalamnya yang berwarna merah itu, dia terus membisikkan ke telingaku supaya menanggalkan baju dalamnya.

Seperti orang mengantuk disorongkan bantal, aku dengan pantas membuka baju dalamnya seperti dalam video lucah yang aku pernah tengok. Dia serta merta menyuruh aku menjilat payudaranya..
Aku tidak menunggu lama.. Aku membaringkan kakak sambil aku menjilat dan menggigit puting dadanya.. Kedengaran keluhan nikmat akak keluar daripada mulutnya..

Selepas itu aku menanyakan kepada kakak kenapa dia memberikan nikmat itu kepada aku..
Selepas itu barulah aku tahu bahawa selama ini kakak memang jatuh hati kepada kehenseman aku dan dia memang sudah lama impikan saat ini.. Dia terus menyuruh aku menanggalkan seluar dan seluar dalamnya.

Setelah itu, terserlahlah gua yang indah itu. Aku terus menjilatnya.
Kakak x kasi kerana kakak kata itu kotor.. Aku tidak menghiraukan kakak dan terus menghisapnya..
Selepas itu, aku berdiri dan menanggalkan seluar pendek aku dan menggalakan senjata aku ke arah gua kakak..
Kakak kata ”masuk je adik, kakak relakan”.

Dengan sepenuh kekuatan, aku menjolok masuk senjata aku kearah gua kakak..
Mula2 payah nak masuk (maklum la dara) lepas masuk kakak menjerit (kerana pecah dara). Aku mula suspen kerana ada darah keluar dan bertanya kakak apa hendak buat..
Dia kata teruskan aja.. Jadi aku pown dayung pelan2 kemudian semakin laju..

Selepas itu kami bertukar posisi kepada women on top (kakak ajar), then ke arah posisi Doggie Style dan yang terakhir kamasutra, ketika diposisi kamasutra.. Kakak mengemutkan guanya begitu kuat sehingga aku terasa nikmat yang x terhingga dan akhirnya aku memancutkan air maniku kedalam faraj kakak..
Aku begitu risau dan kakak kata, “x apa adik, kalau mengandung pown kakak x kisah”..

Aku mahu berehat tetapi kakak nak lagi, kakak hisap sehingga batang aku mengeras balik dan malam itu kami main 2-3 round sebelum tidur..
Kami melakukan benda itu setiap hari ketika mama dengan abah tiada dirumah..
Kakak pown dah pandai memakan pil pencegah hamil. Jadi hilanglah risau aku kakak mengandung..

Sekarang aku sudah masih membujang dan kakak juga membujang..
Kami tidak dibenarkan kawin kerana ketika kecik aku juga meminum susu daripada ibu yang sama dengan kakak..

Tapi kami sentiasa melakukannya sehingga sekarang..

 

Rahsia Anak Angkat

Sorrylah aku ni bukannya seorang penulis novel tapi hanya nak ceritakan kisah benar hidupku masa lalu. Cerita ini bermula apabila kakak angkat aku bernama Yati (nama samaran) telah membawa aku ke rumah makcik rakannya. Kalau tak silap umur aku masa tu 13 tahun dan kak Yati dalam usia 20an . Kak Yati ni anak jiran keluarga aku, sebab tu ibu bapa aku tak kisah sangat.

Berpeluh aku bila dapat tahu makcik tu nak tindik lubang di kemaluan aku.. Fuhhhhh…. Seram sejuk badan aku tiba-tiba kak Yati berkata “Bukalah seluar apa nak malu dengan kak Yati !!!… bukalah sayang tak sakit…” bisik manja kak Yati di telinga aku masa tu. Serba salah aku masa makcik tu minta kak Yati tanggalkan seluar aku. Ohhhhh panik aku… panik bila kak Yati mula tanggalkan seluar aku lalu memeggang kemaluan aku. Terkejut mata aku melihat makcik tu menunjukkan jarum berwarna emas pada kak Yati dan minta aku bertenang.

“Sudah ada Yati“, kata makcik tu setelah melepaskan kemaluan aku dari tangannya. Selamba saja aku tengok kak Yati dengan tersenyum terus menghisap kemaluan aku. Emmm.. emm…… suara keluahan kak Yati sewaktu air mani aku terpancut keluar dalam mulutnya. Emmmmm.. nanti kak Yati nak buat lagi boleh tak? Bingung kepala aku nak berikan jawapan bila makcik tu kata, “apa salahnya tolong kakak, nanti dia belanjalah”. Aku pun macam burung terkukur teranggok-anggok. Mula dari hari tu aku tak malu dengan kak Yati sehingga selepas beberapa hari hari pertunangannya dia meminta aku memasukkan kemaluan dalam farajnya.

Ahhhh… masukkan jangan takut, dah mula masuk ni… tekan dik!!!! Kemaluan aku terasa kehangatan bila dapat memasuki dan kak Yati tersenyum melihat aku masa tu. Sedap dik… emmm….sedap !!!!!!!!! Sedap tak dik? Tanya kak Yati pada aku supaya keluar masukkan kemaluan ke dalam farajnya. “Sedap juga… tapi sakit sikit masa nak masuk tadi ‘, jawab aku selamba. Setelah beberapa minit kak Yati memeluk kuat tubuh dan membisikkan kesedapan berulang kali sewaktu air mani aku terpancut keluar dalam farajnya. “Boleh tahan juga adik aku punya walaupun baru nak masuk 15 tahun”, kata kak Yati pada aku dan memesan supaya rahsiakan dari orang lain.

Semenjak hari tu bila aku dan kak Yati dah macam suami isteri. Tak kira siang atau malam sebab selepas hari pertama dengan aku, tunangnya pula pada hari kedua. So dia cakap tunangnya tak akan berpaling tadah padanya. Bila aku tanya kenapa dia membisu seribu bahasa hingga aku naik gila fikirkannya. Akhirnya dia beritahu aku itulah rahsia tindik makcik tu pada aku sampai bila-bila. Kalau orang perempuan lain tahu aku memilikinya mahu kering air mani aku di sedutnya buat penyeri muka. Kerana takutkan rahsia tu aku bertekad kahwin usia muda 21 tahun sekurang-kurangnya selamat juga air mani aku dari di salah guna. Kalau isteri membuatnya tak akan menjadi sebab aku suaminya. Ehhhh selamat juga aku akhirnya dari rahsia penyeri wanita. Sekarang bertanya pula hati aku apa makna sebenar maksud lagu CINDAI hingga cerminnya retak waktu berhias.

Kisah Rumah Warden

Semasa aku sekolah kat asrama dulu aku ni ramai kakak angkat. Aku tinggal di asrama lelaki. Pada satu hari salah sorang kakak angkat aku, kak hasni, ajak aku gi ke asrama pompuan tapi aku takut. For sure aku ni lelaki, dia kata takpa . Aku pun ikut lah. Aku tak tahu apasal dia pangil aku time tuh. Dahlah waktu malam pukul 12 pulak tuh…!

Dia kata nak bawak aku gi rumah kakaknya. Aku pelik gak apasal…? Pastu barulah aku tahu yang kakak dia ni cikgu Manisah, seorang warden di asrama pompuan,dan juga cikgu bm aku. Pastu dia panggil aku masuk dalam rumah. Fulamak cantik siot permandangan dalam rumah tu, ada macam-macam gambar pompuan telanjang…!

Pastu kak Hasni ajak aku mandi. Aku ikut jer, masa tuh dia bukak baju, coli, seluar pendek, dan spender. Peh besar gila tetek dia. Baru aku tahu apasal kak Hasni glamour kat sekolah…! Pastu dia suruh aku bukak pakaian. Aku ikut je. Belum sempat aku bukak spender sampai habis, dia dah mula kulum aku punya pelir. Aku pun tekan kepalanya sampai batu pelir aku pun masuk dalam mulut dia. Pastu aku dengar ada orang bukak pintu bilik air. Aku lihat cikgu Manisah masuk tanpa coli dan panties.

Peh kakak ngan adik tetek sama besar, pantat sama putih, dan bontot sama gebu. Pastu dia datang jilat bontot aku. Aku dah tahan nih mana boleh dua-duanya nak jilat. Aku pun angkat kak Hasni Aku suruh dia baring dan aku jilat pantat dia. Manakala cikgu Maisah pula kulum aku punya pelir. Masa aku jilat pantat kak Hasni air pukinya meleleh keluar. Bau macam pantat kelintit dia terkeluar. Pastu cik Manisah kata “awak anak murid saya jadi awak kena jilat pantat saya juga.”

Aku menukar posisi dengan aku jilat pantat Manisah, sementara Hasni kulum kote ku. Peh…. best sial….! Hasni kata sedap. Manisah pulak mengerang “ah…! ahhhh…! Perghhh….. auww…! Best laju lagi-laju lagi.” Pastu kami beralih tempat ke bilik tidur cikgu Manisah kerana bilik air tak begitu selesa. Dalam bilik, Manisah dan Hasni berebutkan kote ku. Mereka nak pantat masing-masing dijolok dulu. Aku terpaksa buat pilihan. Aku pilih Manisah dulu pasal puki dia takda bulu sangat. Aku jolok puki Manisah, manakala mulut aku bermain-main ngan pantat Hasni. Best sial….! Masa aku jolok puki Manisah, dia mengerang sambil masa tuh juga aku pancut dalam pantat dia. Meleleh air maniku keluar dari pukinya…!

Pastu aku kena jolok burit Hasni pulak. Seperti tadi, tapi kali ni Manisah jilat bontot Hasni. Baru aku tahu yang Manisah ni suka lelaki dan juga pompuan. Pastu aku pancut dalam puki Hasni. Aku tak tahan lagi dan aku pancut pula dalam mulut mereka berdua. Banyak kali juga aku memancutkan air mani…..! Selepas aku pancut dalam mulut adik beradik tadi, aku biarkan mereka bergomol sesama sendiri. Pehh….! Best gak tengok lesbian nih….!

Selepas selesai pergomolan mereka, kami menyambung kembali adegan tadi dengan membubuh sabun di atas badan masing-masing. Pastu kami tetidur hingga pagi. Nasib baik hari tuh hari minggu. Bila semua pelajar dah keluar ke bandar, kami menyambung zina kami hingga ke petang….! Itulah yang berlaku masa aku form 2.