Namaku As


Namaku AS. Aku dibesarkan didalam keluarga angkat yang amat baik dengan aku. Aku merupakan anak kepada sepasang suami isteri yang mati kemalangan dan ketika itu aku masih kecil. Aku diambil oleh ibu dan ayah angkat ku kerana mereka menginginkan anak lelaki. Dalam keluarga angkatku, Aku mempunyai seorang kakak yang bernama Liana, dia merupakan seorang anak dara yang menjadi pingitan (rebutan) kebanyakan lelaki di sekolahnya kerana dia seorang yang cantik dan bergaya. Tubuh badannya pula, Perghh.. Memang terliur air liur wo..

Nak dijadikan cerita pada minggu itu ayah dan ibu terpaksa keluar negara kerana ayah ada urusan dengan syarikat ** diluar negara. Jadi tinggallah kakak dengan aku dekat rumah macam biasa. Kakak Liana nie kalau dekat rumah, dia suka pakai singlet putih dengan seluar pendek je.. Dah la badan dia putih melepak, pergh.. memang naik nafsu aku setiap kali tengok dia..

Malam tu aku sedang asyik aku menonton TV (cta apa ntah tp best gak la), kakak datang duduk dekat sebelah. Fuh, bau perfume dia. Semerbak bunga.. Kami pun tengok la cita tu sampai pukul 1 lebih (around that la). Lepas tu kakak tertido atas sofa tu.. aku pun dah tengok kakak tertido mcm tu. x kan aku nak biar kakak tido mcm tu sorang2 sampai pagi..

So aku gerakkan kakak, tapi secara tak sengaja sewaktu aku menggerakkan kakak, aku tersentuh buah dada dia (saiz lebih kurang 34b je kot). Dia yang terjaga tu terus bangun dan kata dekat aku. “Adik tak malu ke pegang hartanah kakak”. Aku pun menjawab, “mana ada adik pegang dengan sengaja, tadi nak gerak kakak la yang terpegang tu.” then kakak kata “adik tak pernah pegang perempuan lain punya ke?”. aku jawab la tak sebab aku memang x pernah wat pun.

Then Kakak tiba2 menawarkan diri bagi aku pegang buah dada dia.. Aku pun malu2 kucing beserta takut sebab karang kalau aku sentuh dia penampor aku tak naya.. Akak pun cakap, “alah, tadi time tak bagi nak sangat, time bagi tak nak pulak “. Aku pun mendiamkan diri dan cuba memandang ke arah lain..
Tiba2 saja kakak memanjat badanku dan duduk d iatas kemaluanku dan merapatkan dadanya ke arah mukaku.. Aku tidak dapat berkata apa2.. Hanya menikmati nikmat yang ada..

“Sedap x adik?” kata kakak,
“Sedap kak, Besar (padahal ada lg besar)”. kata aku..
Akak terus bukak singlet dia dan menampakkan baju dalamnya yang berwarna merah itu, dia terus membisikkan ke telingaku supaya menanggalkan baju dalamnya.

Seperti orang mengantuk disorongkan bantal, aku dengan pantas membuka baju dalamnya seperti dalam video lucah yang aku pernah tengok. Dia serta merta menyuruh aku menjilat payudaranya..
Aku tidak menunggu lama.. Aku membaringkan kakak sambil aku menjilat dan menggigit puting dadanya.. Kedengaran keluhan nikmat akak keluar daripada mulutnya..

Selepas itu aku menanyakan kepada kakak kenapa dia memberikan nikmat itu kepada aku..
Selepas itu barulah aku tahu bahawa selama ini kakak memang jatuh hati kepada kehenseman aku dan dia memang sudah lama impikan saat ini.. Dia terus menyuruh aku menanggalkan seluar dan seluar dalamnya.

Setelah itu, terserlahlah gua yang indah itu.Aaku terus menjilatnya. Kakak tak kasi kerana kakak kata itu kotor.. Aku tidak menghiraukan kakak dan terus menghisapnya.. Selepas itu, aku berdiri dan menanggalkan seluar pendek aku dan menghalakan senjata aku ke arah gua kakak.. Kakak kata, ” masuk je adik, kakak relakan”.

Dengan sepenuh kekuatan, aku menjolok masuk senjata aku ke arah gua kakak.. Mula2 payah nak masuk (maklum la dara) lepas masuk kakak menjerit (kerana pecah dara). Aku mula suspen kerana ada darah keluar dan bertanya kakak apa hendak buat.. Dia kata teruskan aja.. Jadi aku pun dayung pelan2.. Kemudian semakin laju..

Selepas itu kami bertukar posisi kepada women on top (kakak ajar), then ke arah posisi Doggie Style dan yang terakhir Kamasutra. Ketika diposisi ini, kakak mengemutkan guanya begitu kuat sehingga aku terasa nikmat yang tak terhingga dan akhirnya aku memancutkan air maniku ke dalam faraj kakak..
aku begitu risau tapi kakak kata, “tak apa adik, kalau mengandung pun kakak x kisah..”

Aku mahu berehat tetapi kakak nak lagi, kakak hisap sehingga batang aku mengeras balik dan malam itu kami main 2-3 round sebelum tidur.. Kami melakukan benda itu setiap hari ketika mama dengan abah tiada dirumah.. Kakak pun dah pandai memakan pil pencegah hamil… Jadi hilanglah risau aku kakak mengandung..

Sekarang aku sudah masih membujang dan kakak juga membujang..
Kami tidak dibenarkan kawin kerana ketika kecik aku juga meminum susu daripada ibu yang sama dengan kakak… Tapi kami sentiasa melakukannya sehingga sekarang..

Advertisements

About mrselampit

https://arkibdewasa.wordpress.com

Posted on December 1, 2015, in Adik Tiri - Abg Tiri and tagged . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: