Pakcik Mohaaa


Pakcik yang pertama melakukan hubungan seks dengan aku adalah pakcik Mohaaa. Dia sudah pun berusia 52 tahun dan mempunyai 6 orang anak dan 2 orang cucu. Namun Pakcik Mohaaa masih lagi mempunyai nafsu dan stamina yang sangat tinggi.

Pada mula-mulanya aku kurang berminat untuk melakukan hubungan seks dengannya, namun dia bersedia membayar aku dengan wang yang agak lumayan supaya aku mahu melakukan hubungan seks dengannya.

Kami melakukan hubungan seks pertama kalinya di dalam pondok di kebun pisangnya. Mata Pakcik Mohaaa tidak berkedip ketika aku membuka pakaian aku dihadapannya.

Kemudiannya aku pun membuka pakaiannya pula. Aku menjadi bagi terkejut melihat saiz butuh Pakcik Mohaaa itu yang agak besar berbanding dengan butuh abang Zaf dan butuh orang lain. Butuhnya itu juga kelihatan berurat dengan kepalanya sudah pun kembang. Butuh Pakcik Mohaaa itu begitu besar dan hitam.

“Boleh mati aku kalau macam ni!” aku berfikir dulu.

Pakcik Mohaaa meramas-ramas tetekku dengan lembut. Aku pun mula merasakan sedap dan mula merengek. Pakcik Mohaaa mencium aku dengan ganas dan menggigit-gigit badan aku. Ianya menyebabkan aku mula menjadi tidak tentu arah. Serentak dengan itu tangan aku pun dengan secara spontan mula mengurut-ngurut butuh Pakcik Mohaaa itu yang tegang dan keras.

Pakcik Mohaaa menghisap-hisap tetekku agak lama. Habis merah tetek serta badan aku dibuatnya.

Pakcik Mohaaa mengangkang aku dan mula menjilat-jilat cibai aku.

“Ahhh ahhhhh” aku mendesah dan pada masa yang sama lendir ghairah cibai aku pun mula mengalir dengan banyak. Ianya meleleh-leleh keluar semakin banyak apabila Pakcik Mohaaa terus menghisap-hisap dan menjilat-jilat kelentik aku.

Akhirnya tidak dapat bertahan lagi aku pun duduk mencangkung aksi 69 dan menghisap-hisap butuh Pakcik Mohaaa itu.

Hampir 20 minit pakcik Mohaaa menghisap-hisap dan menjilat-jilat cibai aku.
Aku sudah pun 2-3 kali klimaks dibuatnya.

Aku menghisap-hisap dan menjilat-jilat butuh Pakcik Mohaaa itu selama 15 minit. Aku kembali baring mengankang. Pakcik Mohaaa mula menggosok-gosokkan butuhnya itu di pintu cibai aku. Butuh Pakcik Mohaaa yang agak besar itu agak sulit dimasukkan ke dalam cibai aku.

Setelah 2-3 kali menekan-nekannya, akhirnya butuhnya itu masuk juga. Meraung aku kesakitan akibat tujahan butuhnya itu. Sakitnya lebih berbanding pengalaman pertama aku.

“Ahhhh ahhh sakit pakcik ahhh! tolong keluarkan pakcik!” aku mrayu namun pakcik Mohaaa terus bertindak ganas. Pakcik Mohaaa terus menghenjut-henjut aku sambil meramas ramas tetekku.

Henjutannya membuatkan cibai aku seperti mahu pecah. Aku benar benar diperkosa. Ketika itu aku sudah pun mula lemah. Henjutannya semakin lama semakin bertambah ganas. Dimasukkan seluruh butuh Pakcik Mohaaa itu ke dalam cibai aku. ianya menyebabkan aku menggelepar-gelepar kerana kesakitan.

Aku terasa seakan-akan hendak pecah cibai aku dibuatnya. Lendir ghairah aku pun semakin banyak memancut keluar setiap kali pakcik Mohaaa menghenjut-henjut aku. “sakit ahhh ahhhh ahhh” aku mengerang-ngerang.

Pakcik Mohaaa menghenjut-henjut aku selama 25 minit. Kini tibalah saat yang diidamkan. Butuhnya itu semakin membesar dan kembang. Pakcik terus menjerit kesedapan dan air maninya menyembur masuk ke dalam rahimku. 6 das tembakan dilepaskan.

Penuh cibai aku dengan benih pakcik Mohaaa. kami terdampar lesu dilantai. Aku terbaring mengangkang keletihan. Seluruh cibai aku dan lantai basah dengan lendir dan air mani pakcik Mohaaa. pintu cibai aku terbuka lebar. Didalamnya penuh berisi benih pakcik Mohaaa.

Memang cukup sengsara aku rasakan. Namun wang yang diterima oleh aku membolehkan aku melupakan kesakitan tersebut. 3 minggu aku tidak dapat menjalankan aktiviti kerana cibai aku terasa sakit-sakit. Dalam masa yang sama, aku sering merasa loya dan muntah-muntah.

Aku sudah pun dapat mengagak apa yang berlaku. Tekaan aku memangnya tepat. Aku disahkan mengandung 2 minggu. Anak yang aku kandung adalah hasil hubunganku dengan pakcik Mohaaa tempoh hari.

Pakcik Mohaaa tidak terperanjat mendengar berita yang aku sampaikan itu. Pakcik Mohaaa meminta aku menjaga kandungan aku dengan baik dan dia akan memberikan bantuan kewangan kepadaku. Sejak hari itu aku pun keluar dari kampung dan terus menetap di ibu kota.

Aku duduk menyewa seorang diri. Rumah dan perbelanjaan aku ditanggung oleh pakcik Mohaaa. Sejak dari itu aku sering melakukan hubungan seks dengannya. Pakcik Mohaaa turut membawa rakan-rakannya untuk melakukan hubungan seks dengan aku. Aku kini umpama perempuan simpanannya.

Semua rakannya aku mesti melayan. Dengan kandungan yang semakin membesar, aku menjadi semakin popular. Rupa-rupanya ramai lelaki yang suka melakukan seks dengan wanita hamil.

Advertisements

About mrselampit

https://arkibdewasa.wordpress.com

Posted on November 14, 2015, in Kawan - Pak Cik and tagged , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: