Skandal Kantin Kilang


Hamidi geram melihat wanita yang bekerja bersamanya itu. Tubuh wanita bertudung yang berbaju blouse coklat dan berkain skirt merah marron itu sedang menyusun makanan di rak hidangan. Tangan Hamidi rancak membancuh air di gelas tetapi matanya tajam merenung tubuh wanita itu. Lentikan punggung wanita itu kelihatan sungguh jelas meskipun ditutupi oleh blouse coklat yang labuh. Pekerja-pekerja kilang yang tadinya ramai memenuhi kantin kembali surut sebaik masa bekerja semakin hampir tiba.

“Kak Sal, balik nanti hantarkan saya balik boleh tak? Motor saya rosaklah kak.” Hamidi bertanya kepada wanita itu.

“Boleh. Rumah kau tak jauhkan?” tanya kak Sal.

“Dekat je..” Jawab Hamidi kembali.

Sebaik waktu kerja habis, Hamidi sudah siap menunggu di sebelah kereta kak Sal. Kereta Mazda berwarna biru metalik itu menjadi pengangkutan harian kak Sal untuk pergi kerja di kantin kilang elektronik tersebut. Suami kak Sal seorang pemandu lori dan sekiranya dia pulang pun lebih gemar menunggang motorsikal.

Di dalam kereta, Hamidi menjeling peha kak Sal yang kelihatan ketat di dalam skirt merah maroon tersebut. Rasa geram semakin menebal dihati Hamidi. Pandangan matanya naik ke wajah kak Sal yang sedang leka memandu keluar dari kawasan kilang. Wajah isteri orang berusia 45 tahun itu sungguh seksi dimata Hamidi. Tambahan pula ketika itu kak Sal memakai tudung satin berwarna putih yang kilat dan licin membaluti kepalanya. Teringin rasanya anak muda itu melihat kepala isteri orang itu bergerak hebat mengolom batang kemaluannya yang keras merodok kerongkong wanita itu.

“Apasal tengok akak macam tu?” kak Sal bertanya kepada Hamidi sambil melihatnya sebaik menyedari dia diperhatikan oleh lelaki itu.

“Akak ni cantiklah… tak padan dah 45 tahun.” kata Hamidi.

“Alah… tua dah akak ni Midi. Mana ada cantiknya.” kata kak Sal merendah diri sambil menekan brek sewaktu tiba di traffic light merah.

“Betul kak… kalau la akak ni bujang lagi, atau janda ke… memang sayalah orang pertama yang nak kat akak..” kata Hamidi lagi.

“Mmm… rumah kau simpang tu kan? ” kak Sal bertanya kepada Hamidi menukar tajuk cerita.

“Ye kak… terus masuk simpang tu, lepas tu rumah bujang no 5 dari kanan.” jelas Hamidi.

Kak menekan brek sebaik tiba di hadapan rumah sewa Hamidi. Kelihatan motor Hamidi tersadai di sebelah kereta kancil merah.

“Bila rosaknya motor kau tu Midi?” tanya kak Sal.

“Pagi tadi kak, ingatkan nak bawak kereta, tapi kawan saya nak pinjam pulak. Itu yang tumpang Ajis pagi tadi.” jawab Hamidi.

“Itu kereta kau ke?” tanya kak Sal.

“Ha’ah kak.. tu jelah yang saya mampu kak.. err kak Sal… nak tanya sikitlah” Hamidi agak gementar namun terus bersikap selamba.

“Apa dia?” tanya kak Sal.

“Malam esok kita keluar nak?” tanya Hamidi.

“Nak ke mana?” tanya kak Sal.

“Tengok wayang. Saya belanja. Laki akak pun belum balikkan?” tanya Hamidi.

“Belum tu memang la belum. Lagi 3 hari lagi dia baru balik. Ni kenapa tetiba nak ajak akak ni?” tanya kak Sal pula.

“Saja nak belanja akak. Camne ye kak?” tanya Hamidi ingin kepastian.

“Nantilah akak tengok camne.” jawab kak Sal.

“Alah kak… please… jomlah.. lagi akak bukan ada pun kat rumah… please…” pinta Hamidi sambil sengaja memegang peha kak Sal hingga jari-jemarinya dapat menekan tundun tembam kak Sal.

Kak Sal terdiam sejenak. Dia cuma mengukir senyuman sambil melemparkan pandangan kosong di hadapan.

“Oklah… tapi janji jangan bagi tau sesiapa. Nanti apa-apa hal akak mesej Midi.” jawab kak Sal.

“Ok, jadi ye kak… terima kasih sebab tumpangkan saya.” kata Hamidi sambil melepaskan pegangannya pada peha kak Sal lalu keluar dari kereta.

Esoknya, selepas Hamidi mengambil kak Sal, mereka terus menuju ke panggung wayang di bandar. Di dalam panggung wayang, mereka diam tidak berkata apa-apa. Khusyuk menonton cerita yang dipamerkan di layar. Tetapi sebaik kak Sal mengeluh kesejukan, Hamidi sudah berkira-kira bahawa peluangnya sudah terbuka.

“Sejuk ye kak..” tanya Hamidi.

“Ha’ah… sejuk sangat.. Kau tak sejuk ke Midi?” tanya kak Sal.

“Sejuk jugak” jawab Hamidi sambil terus memegang tangan kak Sal.

“Hmmm.. sejuknya tangan akak… takpe kak, saya ada..” kata Hamidi dan terus melilitkan tangannya ke pinggang kak Sal yang duduk di sebelahnya sambil merapatkan tubuhnya menyentuh tubuh wanita itu.

Kak Sal pula seakan tidak kisah tubuhnya rapat bersatu dengan lelaki muda disebelahnya. Setidak-tidaknya dia dapat menghangatkan tubuhnya di dalam suasana yang serba dingin ketika itu. Namun fikiran Hamidi tidak sepenuhnya kepada cerita filem yang ditayangkan. Sebaliknya dia sebenarnya sedang asyik membelai dan mengelus pinggul kak Sal yang begitu empuk sekali dirasanya itu. Melihatkan kak Sal langsung tidak kisah pinggulnya di belai, Hamidi semakin berani untuk memulakan langkah seterusnya. Dia mula menggerakkan tangannya sehingga tapak tangannya tiba di peha kak Sal. Peha empuk isteri orang berkain sarung biru tua yang licin itu tanpa ragu-ragu lagi terus di usapnya dengan lembut. Sesekali jarinya mengikut bentuk corak ala matahari berwarna emas di kain kak Sal. Jelas sekali kak Sal tidak kisah dan membiarkan.

Semakin lama usapan tangan Hamidi semakin naik menghampiri tundun kak Sal. Tanpa segan silu, Hamidi menyeluk tangannya masuk ke dalam baju kurung kak Sal dan terus melekap tapak tangannya di tundun tembam kak Sal. Kelihatan kak Sal bergerak sedikit tubuhnya namun masih tiada tanda-tanda penolakan darinya. Itu membuatkan Hamidi semakin berani meraba tubuh kak Sal dibahagian tundunnya. Hangat sekali Hamidi rasakan sebaik tangannya masuk ke belahan kelangkang kak Sal. Meskipun masih dilindungi oleh kain sarungnya, Hamidi masih dapat merasakan kehangatan tundun kak Sal yang tersembunyi di belahan kelangkangnya. Hamidi cuba bertindak semakin nakal dengan cuba menguis bahagian bawah tundun kak Sal, terdapat sedikit respon dari badan kak Sal yang seakan terkujat kecil sewaktu jari Hamidi menyentuhnya. Hamidi cuba cuit lagi dan kali ini lebih kuat, sehingga dapat Hamidi rasakan jarinya seperti tenggelam di pangkal belahan cipap kak Sal.

“Ish… Midi… janganlah…” kata kak Sal sambil menarik tangan Hamidi dan diletakkan kembali di atas pehanya.

Hamidi diam seketika, namun dia tidak berputus asa. Sekali lagi Hamidi menyeluk tangannya ke dalam baju kurung kak Sal. Tangannya terus mengusap peha kak Sal. Terasa sungguh ketat dibaluti kain sarungnya yang licin. Hamidi meraba-raba perut kak Sal yang sedikit buncit itu. Rabaan Hamidi semakin naik ke atas hingga tiba ke bukit berkembar isteri orang yang bercoli. Kak Sal diam membiarkan. Melihatkan kak Sal tidak kisah, Hamidi terus menyeluk tangannya masuk ke dalam coli kak Sal dan memekup buah dadanya. Perlahan-lahan Hamidi meramas buah dada kak Sal. Lembut dan empuk sekali meskipun saiznya hanyalah sederhana sahaja, hinggalah dia dapat menggentel punat segar yang dirasakan semakin keras dan tegang.

Kak Sal kelihatan biasa sahaja pada mulanya namun lama kelamaan Hamidi dapat merasakan ombak nafas kak Sal semakin kuat bergelombang di dada wanita itu. Hamidi terus menggentel puting buah dada kak Sal sehingga dia dapat melihat tangan kak Sal kuat meramas kusyen yang didudukinya.

“Kak Sal… saya stim la kak..” bisik Hamid di telinga kak Sal namun kak Sal tidak mengendahkan.

Hamid menurunkan tangannya dari buah dada kak Sal, lalu keluar dari baju kurung wanita itu. Dia memegang tangan kak Sal lalu diangkat dan diletakkan di bonjolan batangnya yang keras membonjolankan seluar jeans yang dipakainya. Seakan kelihatan agak malu pada mulanya, tangan kak Sal akhirnya memegang erat batang Hamidi meskipun dari luar seluar. Kemudian kak Sal meramas-ramas batang keras Hamidi dan membiarkan Hamidi menyeluk tangan ke kelangkang hangatnya demi membelai cipapnya yang sudah hampir seminggu tidak dibenihkan.

Hamidi gembira kerana kali ini tiada lagi halangan dari kak Sal. Dia pun mengusap lembut cipap kak Sal dan dia semakin ghairah kerana selain dapat meraba cipap tembam isteri orang yang licin berkain sarung satin biru tua itu, dia juga menikmati ramasan-ramasan geram di batangnya dari tangan kak Sal. Semakin lama kak Sal semakin tidak boleh tahan. Lebih-lebih lagi apabila Hamidi asyik bermain-main di biji kelentitnya yang semakin berkembang itu. Air nafsu isteri orang beranak dua itu juga semakin melimpah hingga Hamidi dapat merasakannya semakin membasahi kain sarung licin wanita itu.

“Midi… kita keluar jom…” pinta kak Sal.

“Ok.. jom…” jawab Hamidi sambil terus bangun dari dan menarik tangan kak Sal.

Sewaktu menghampiri pintu keluar panggung wayang yang gelap, Hamid sempat memegang tangan kak Sal yang jalan dahulu di hadapannya dan memberhentikannya. Dia terus rapat berdiri di belakang wanita itu dan menekan bonjolan keras batangnya di belahan punggung tonggek kak Sal yang licin itu.

“Kita cari hotel ye kak..” bisik Hamidi di telinga kak Sal.

Kak Sal tidak menjawab sebaliknya dia melentikkan punggungnya membuatkan bonjolan keras batang Hamidi semakin kuat menekan belahan punggung wanita itu. Hamidi semakin geram dan tidak sabar untuk menikmati tubuh subur isteri orang itu.

Hotel bajet menjadi pilihan mereka. Sesungguhnya Hamidi sememangnya tidak sabar lagi untuk menikmati tubuh wanita 45 tahun itu. Meskipun sayup-sayup terdengar laungan azan isyak, dia sudah tidak menghiraukannya lagi lalu terus sahaja memeluk tubuh kak Sal dari belakang. Tubuh ramping kak Sal di peluknya erat. Bonjolan keras di seluarnya di tekan berkali-kali di punggung kak Sal. Hamidi bernafas penuh nafsu di leher kak Sal yang ditutupi tudung berwarna putih. Tangan Hamidi mengusap perut kak Sal yang gebu membuncit. Empuk sekali daging perut isteri orang beranak dua itu. Kelicinan baju kurung satin berwarna biru tua yang bercorak mentari berwarna emas itu membuatkan Hamidi bernafsu sekali meraba tubuh wanita itu. Sebelah tangannya naik ke buah dada dan sebelah lagi turun ke tundun tembam. Kedua-dua tangannya tidak henti meraba tubuh kak Sal hingga wanita itu sendiri mengeluh menandakan dirinya semakin ditakluki nafsu.

Kak Sal melingkarkan tangan ke belakang tubuhnya mencari batang Hamidi yang keras membonjol menekan-nekan punggungnya. Batang keras Hamidi di genggam kuat dan sempat dia meramas batang lelaki muda yang berahi kepadanya itu. Kak Sal membuka zip seluar Hamidi dan menarik batang kemaluan lelaki muda itu dengan mudah kerana Hamidi tidak memakai seluar dalam. Hamidi mengeluh nafsu apabila dia merasakan batangnya digoncang perlahan dan penuh kelembutan oleh tangan kak Sal.

“Emmm… saya stim la kat akak…” bisik Hamidi.

Kak Sal diam tanpa bicara. Dia sendiri semakin bernafsu apabila rabaan Hamidi semakin hebat menggosok cipapnya yang semakin terangsang. Kak Sal lantas berpusing dan berdiri berhadapan dengan Hamidi. Dia mendongakkan wajahnya memandang Hamidi sambil mengocok batang keras Hamidi di perutnya. Hamidi semakin ghairah apabila kak Sal berkali-kali menekan batang kerasnya di permukaan perutnya yang ditutupi oleh baju kurung yang licin. Mereka berdua pun berkucupan dan saling bermain lidah. Nafas kak Sal semakin kuat dirasai Hamidi.

Kemudian kak Sal turun berlutut di hadapan Hamidi. Wajahnya yang bertudung itu manis tersenyum melihat batang kemaluan Hamidi yang digenggam di hadapan wajahnya. Kak Sal lantas menjilat kepala kembang Hamidi. Hamidi mengeluh kesedapan tatkala lidah kak Sal menjilat seluruh kepala kembangnya, termasuklah lubang kencingnya. Kemudian kak Sal menyumbat batang Hamidi masuk sepenuhnya ke dalam mulut. Bibirnya rapat menyentuh bulu kemaluan Hamidi dan dia membiarkan batang Hamidi terendam dengan agak dalam hingga mencecah anak tekaknya sendiri.

Hamidi tunduk melihat batangnya hilang di dalam mulut kak Sal. Kemudian kak Sal mula menghenjut mulutnya maju mundur hingga batang keras Hamidi keluar masuk mulutnya yang berbibir mungil itu. Lidahnya seringkali bermain-main di batang Hamidi membuatkan Hamidi begitu asyik sekali menikmatinya. Hamidi mengusap kepala kak Sal yang bertudung. Nafsunya semakin ghairah melihat kepala kak Sal yang bertudung putih itu bergerak mengolom batang kemaluannya. Hamidi tidak tahu kenapa dia benar-benar tidak mampu membendung rasa berahinya. Dia tahu air maninya bila-bila sahaja akan meletus keluar. Namun kesedapan batangnya dikolom mulut kak Sal membuatkan dia seakan teragak-agak untuk memberhentikan hisapan nikmat wanita itu.

Semakin lama Hamidi semakin tidak tahan. Segera dia menarik batangnya keluar dari mulut kak Sal. Air maninya hampir sahaja mahu memancut keluar ke dunia. Kak Sal yang seakan tergamam kerana keasyikannya menghisap batang lelaki terganggu terus sahaja berdiri membelakangi Hamidi dan menekan punggungnya ke batang kemaluan lelaki itu. Sebaik sahaja Hamidi merasakan batang kerasnya yang masih berlumuran dengan air liur kak Sal menyentuh rapat punggung kak Sal yang menonggek dan dibaluti kain yang licin itu, nafsunya serta merta tidak tertahankan lagi. Menyembur air maninya di punggung kak Sal yang masih berbaju kurung licin itu.

“Kak Salll… ohh… ” rengek Hamidi sambil menahan air maninya dari terpancut lagi sambil menarik tubuhnya agar batangnya tidak menyentuh tubuh kak Sal.

Kak Sal menoleh dan melihat lubang kemaluan batang Hamidi menitik beberapa titisan air mani. Dia lantas melentikkan punggungnya dan menarik bahagian belakang bajunya dan terlihat terdapat sisa air mani Hamidi yang dilepaskan ada di punggung baju kurungnya, tepat di tengah-tengah corak mentari berwarna emas. Tidak berapa banyak nampaknya.

“Dah keluar tu macam mana?” tanya kak Sal.

“Tak pe kak… saya dapat tahan dari keluar semua… ” jelas Hamidi ringkas.

“Tak tahan sangat nampak…” sindir kak Sal yang merangkak naik ke atas katil.

Hamidi ikut naik ke atas katil dan terus memeluk kak Sal.

“Memang tak tahan kak…. dah lama saya stim kat akak tau…” kata Hamidi.

Mereka berpelukan dan berkucupan lagi. Hamidi sempat menanggalkan seluar jeans dan menarik tangan kak Sal memegang batangnya yang masih keras. Kak Sal melancapkan Hamidi menggunakan baju kurungnya yang licin dan itu membuatkan nafsu Hamidi semakin ghairah ingin menyetubuhi kak Sal. Hamidi menyelak kain sarung kak Sal ke atas dan mengusap peha kak Sal yang mulus itu. Kemudian tangannya mula meraba cipap kak Sal. Seluar dalam kak Sal ternyata semakin lembap. Jelas sudah bahawa wanita itu juga sudah semakin ghairah ingin disetubuhi.

Hamidi melorotkan seluar dalam kak Sal. Tundun tembam milik kak Sal kelihatannya kemas berbulu nipis. Hamidi terus naik ke atas tubuh kak Sal yang terlentang dan tanpa dipinta, kak Sal terus memegang batang keras Hamidi dan dipandu agar menuju ke belahan cipapnya yang sedia menanti. Sebaik Hamidi merasakan hujung batangnya memasuki muara lubang cipap kak Sal, dia terus menekan batangnya masuk secara keseluruhannya.

“Ouhhhh…. Midi….” kak Sal merengek bernafsu apabila lubang kemaluannya dijolok dalam oleh Hamidi.

Tubuhnya melentik sewaktu menerima kemasukan batang Hamidi yang keras itu. Hamidi terus sahaja menjolok lubang cipap kak Sal yang licin dan basah itu. Henjutan demi henjutan pun mula menghanyutkan mereka berdua di alam persetubuhan yang melazatkan. Kak Sal merasakan sungguh nikmat di jolok batang keras Hamidi yang meneroka sungguh dalam. Hamidi pula merasakan sungguh nikmat sekali menjolok lubang licin kak Sal sambil dapat melihat wajah kak Sal yang masih bertudung dan terlentang di atas katil.

Sesekali Hamidi menekan kuat batangnya agak dalam dan diam beberapa ketika sambil memeluk tubuh wanita itu dan menciumi bahu serta lengan kak Sal yang berbaju kurung licin. Hamidi dapat merasakan kak Sal mengemut batangnya kuat. Hamidi menyambung kembali menghenjut lubang kemaluan kak Sal sehingga dia merasakan erangan kak Sal menjadi semakin kuat dan juga tindak balas kak Sal juga semakin ganas.

Kak Sal akhirnya mencapai kemuncak persetubuhan. Perutnya mengempis dan tubuhnya mengejang sambil memeluk Hamidi. Dapat Hamidi rasakan lubang kak Sal semakin licin dan ianya membuatkan Hamidi semakin goyah dalam pelayaran. Segera Hamidi menekan batangnya di dalam cipap kak Sal sedalam-dalamnya dan menciumi tengkuk dan bahu wanita itu.

Sebaik kak Sal kembali tenang, Hamidi pun mengeluarkan batangnya yang bukan sahaja berlumuran, malah berciciran dengan cairan likat dari lubang cipap kak Sal. Kak Sal tersenyum melihat Hamidi yang berlutut di sisinya. Batang Hamidi tegak mengeras, tanda masih belum puas menikmati tubuhnya. Bagaikan faham apa kehendak lelaki itu, kak Sal terus mengiring membelakangi Hamidi. Dia terus menyelak kainnya ke pinggang dan mempamerkan punggung lebarnya yang gebu membulat kepada Hamidi. Kak Sal menarik batang Hamidi menuju ke belahan cipapnya. Hamidi bagaikan terpukau melihat punggung kak Sal. Sedar-sedar batangnya sudah disumbatkan oleh kak Sal memasuki lubang persetubuhan tadi. Tangan Hamidi terus berpaut pada pinggul kak Sal. Kelembutan daging pinggulnya yang empuk dan lentikan pinggangnya yang ramping mendorong Hamidi untuk memacu batangnya memasuki tubuh isteri orang itu sekali lagi dengan ghairahnya.

Merengek kak Sal sewaktu dihenjut batang kemaluan Hamidi yang keras menjolok lubang cipapnya. Dalam keadaan mengiring itu, dia melihat Hamidi yang sedang menikmati pemandangan tubuhnya yang seksi itu sambil bergerak tanpa henti menghenjut tubuhnya. Dia ghairah sekali kerana batang Hamidi masih keras dan dalam meneroka lubang kelaminnya.

Hamidi pula begitu ghairah sekali melihat tubuh kak Sal yang masih berbaju kurung satin berwarna biru tua itu. Wajah kak Sal manis sekali dalam keadaan bernafsu begitu, walau pun tudung dikepalanya kelihatan tidak sekemas mula-mula tadi.

Seterusnya Hamidi meminta kak Sal menonggeng. Kain sarung kak Sal di selak ke pinggang. Punggung kak Sal yang melebar itu di usapnya geram

“Geram saya kat punggung akak..” kata Hamidi.

“Akak tau…” kata kak Sal pula.

Hamidi pun memasukkan batangnya ke dalam cipap kak Sal. Melentik pinggang kak Sal sebaik batang Hamidi menorobos masuk lubang kemaluan kak Sal. Sementara Hamidi pula semakin tidak tahan melihat lentikan pinggang ramping kak Sal yang melentik membuatkan punggung wanita itu semakin menungging dengan seksi. Air maninya semakin hampir hendak keluar meskipun dia baru sahaja menghenjut punggung kak Sal yang tonggek berlemak itu. Demi menyelamatkan keadaan agar tidak terpancut dan mampu bermain lebih lama, Hamidi mencabut batangnya keluar. Namun malangnya, sebaik batangnya dicabut keluar, air maninya memancut keluar dengan kuat dan laju tepat ke belakang tubuh kak Sal.

“Oooohhh Kak Salllll….. Ahhhhhh….” Hamidi mengeluh penuh nafsu sambil menggoncang batangnya yang sedang kuat memuntahkan segala isi kantung maninya.

Kak Sal pula dapat merasakan air mani Hamidi yang hangat bagaikan hujan menimpa belakang tubuhnya. Dapat dia merasakan air mani lelaki itu meresap dan menembusi baju kurungnya yang licin itu. Kak Sal membiarkan Hamidi memuaskan nafsunya menembak tubuhnya dengan air maninya.

“Kak… hari ni motor saya tak rosak. Tapi rumah saya tak ada orang. Jadi balik nanti akak singgah rumah saya kejap boleh tak?” tanya Hamidi kepada kak Sal yang sedang berdiri memerhatikan para pekerja-pekerja kilang sedang menjamu selera di ruang makan kantin.

“Boleh…” jawab kak Sal sambil tersenyum menoleh kepada Hamidi.

Hamidi tersenyum sendiri, pasti hari ini dia bakal menikmati lagi persetubuhan seperti malam semalamnya. Tubuh kak Sal yang berbaju T biru lengan panjang dan berkain skirt coklat yang sendat di punggung itu bagaikan menggamit nafsunya untuk menyetubuhi wanita itu di situ juga. Hamidi berdiri dari kerusi dan melalui belakang kak Sal sambil sempat meramas punggung isteri orang itu.

Kak Sal tersenyum dan membiarkan. Dia tahu, beberapa jam sahaja lagi dia akan bersetubuh dengan lelaki itu. Kak Sal tersenyum penuh makna.

Advertisements

About mrselampit

https://arkibdewasa.wordpress.com

Posted on April 25, 2015, in Kwn - Bini Org and tagged . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: