Akak Office


Apa yang aku nak cerita kat korang nie memang sesuatu kisah benar. Aku nie kerja kat satu opis kat KL nie. Boleh dikatakan besar jugak la kompeni aku nie. Kat opis aku nie ada la seorang akak nie. Dia nie dah berumahtangga dan dah ada anak tapi tetek ngan cipap serta bontot dia still power lagi. Satu hari dia minta tolong aku repair komputer dia. So aku pun dibawa la pergi rumah dia kat Petaling Jaya.

Masa tengah repair tu, tiba-tiba dia datang duduk kat sebelah aku so aku buat tak kisah la lagi pun nie rumah dia, dia berhak duduk mana dia suka. Aku pun terus la buat kerja aku. Lama juga la dia duduk sebelah aku. Pastu dia pi dapur ambilkan air untuk aku. Masa dia datang balik tu, dia terus duduk atas riba aku. Aku yang memang sedia terpacak nie pun bebuat malu-malu. Dia duduk diam macam takde ape-ape yang berlaku sedangkan aku tau dia dapat rasa konek aku dah keras macam besi waja.

Aku dah tak boleh tahan dah masa tu. Terus aku cium tengkuk dia. Apalagi dia terus pusing dan mulut kami telah bertemu diantara satu sama lain buat pertama kalinya. Not bad la for a woman yang dah jadi isteri orang. Lupa nak kasi tau, akak nie bukan tua mana. Umur dia baru 30 tahun, tua 5 tahun je dari aku.

Lama jugak la kitaorg bercium. Aku nie satu tabiat aku, kalau bercium mesti tangan nak pegang tempat lain. So aku pun ambik peluang pegang bontot dia yang dah lama ku idamkan tu. Memang pejal, kalau main ikut bontot memang sedap la kata orang. Mula dia tolak jugak tapi aku terus suruh dia pegang batang aku. Lepas dapat batang aku dia terus tak kisah dah, aku nak ramas apa pun dia bagi.

Aku terus pegang cipap dia, dah basah lencun. Mana boleh tahan lama, aku terus buka kain dia dan terus tanggalkan panties dia. Aku tengok pantat dia nie terjaga rapi, ye la orang dah berlaki, kena la jaga bebaik. Aku terus benamkan muka aku kat cipap dia. Aku jilat abis air dia. Kalau korang dapat dengar suara dia masa dia mengerang tu sure korang melancap tetiap hari.

Tak sampai 10 minit aku jilat, aku tengok badan dia dah kejang, sure nak climax nie so senang la aku nak hentam cipap dia. Lepas jek dia climax aku tanya dia

“dah puas ke kak?”

dia jawab

“mana leh puas lagi kalau belum kene konek”.

Apa lagi aku pun terus sua konek aku kat cipap dia. Tapi aku tak kasi habis, aku masuk kepala jek pastu aku keluarkan balik. Aku sorong tarik bahagian kepala konek aku. Ye la pompuan mana puas rasa kepala je.

Dia merayu suruh aku masukkan batang aku yang besar dan panjang tu dalam cipap dia. Tapi aku tetap buat macam tadi. Tapi lelama tu aku tengok muka dia macam nak nangis (agaknya dia dah stim giler tapi aku memainkan dia) so aku pun masukkan batang aku sedalam-dalamnya ke lubang pantat dia. Muka dia punya la happy bercampur stim masa tu. Tetek akak nie besar la jugak tapi aku tak berminat sangat sebab aku lebih berminat kat cipap dan lubang bontot dia. Lama juga la aku sorong tarik batang aku kat cipap dia dan dia pun dah klimaks 2 kali, sedangkan aku blom klimaks sekali pun, so aku nak ubah selera pulak.

Aku pun tarik keluar batang aku, masa aku tarik tu muka dia cam frust je tapi aku bagitau dia yang aku nak buat sesuatu yang lebih best lagi. So aku pun suruh dia bangun dan menonggeng. Dia ingat aku nak hentam cipap dia dari belakang. Dia awal-awal dah kembangkan cipap supaya batang aku senang masuk tapi aku terus benamkan batang aku ke lubang dubur dia. Mula tu dia terkejut jugak tapi lama-lama dia suka agaknya sedap.

Sambil aku sorong tarik batang aku kat lubang dubur dia tu, sempat jugak la aku tanya…

“sedap ke akak?”

korang tau apa dia jawab? dia kata

” sedap gilerrrr” sambil matanya tertutup.

Sambil aku benamkan batang ke dalam dubur dia, sambil tu jugak aku masukkan jari ke dalam lubang pantat dia. Masa nie dia memang stim habis sebab aku dapat rasa air mani dia meleleh kat jari aku. Aku rasa malam nie dah 4 kali dia klimaks.

Aku pun dah nak dekat klimaks tapi aku tahan lagi sebab bontot dia sedap, rugi la bang kalau lepas cepat. Makin kuat aku menyorong batang aku ke dalam lubang dubur dia makin sedap dia kata. So aku pun hentam la kaw-kaw punya. Tiba-tiba aku rasa cam nak klimaks. Aku memang dah niat dari awal lagi yang aku akan pancut dalam lubang dubur dia so lepas nie akan tercapai la cita-cita aku tu. Kini masa untuk aku klimaks pun tiba. Aku terus pancut dalam lubang dubur dia. Dia yang dari tadi memang dah banyak kali puas tersenyum memandang aku.

Aku tanya dia lagi sambil kami berpelukkan

“macamana akak?”

dia jawab

“sebenarnya akak nak kau pancut kat dalam cipap akak sebab laki akak dah lama tak pancut dalam”

aku terus menjawab

“alaaaa kan kita boleh buat lagi” dan dia memandang aku dengar penuh bernafsu…

Hari tu kami buat sex sampai 5 kali, ye la mana puas buat sekali. Lebih-lebih lagi dapat cipap ngan lubang dubur baikkkkk punyaaaaaaa!!!!

Advertisements

About mrselampit

https://arkibdewasa.wordpress.com

Posted on April 19, 2015, in Kwn - Bini Org and tagged . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: