Aku Gemuk


Saya Siti dan nk kongsi pengalaman saya buat hubungan seks dengan abang angkat saya yang juga buah hati saya. Abang angkat saya Fendi. Dia dah kawin dan ada anak sorang. Orangnya hensem sangat dan saya sayang sangat kat dia. Kami kenal masa makan tengahari di sebuah restoran. Abang Fendi asyik tengok-tenogk peha saya yang besar ni. Saya boleh dikatakan gemuk tapi abang Fendi selalu cakap saya cantik. Berat saya sekarang 72 kg. Tinggi 160. Peha saya lebar dan besar. Perut saya berlemak. Bontot saya bulat dan besar. Saya selalu berbaju kurung sebab nak pakai pakaian yang fesyen-fesyen malu sikit sebab saya malu dengan potongan badan saya yang gemuk.

Saya sayang abang Fendi sebab dia sukakan saya yang gemuk ni. Abang Fendi selalu cakap dia suka peha saya dan punggung saya. Dia kata saya ada shape. Tak gemuk gedempol. Abang Fendi selalu usap peha saya dan raba seluruh tubuh saya. Saya suka apa yang abang Fendi buat sebab saya sayangkan dia. Saya tak kisah jadi isteri keduanya.

Kami selalu jumpa dan keluar bersama sebab pejabat kami berdekatan. Kadang-kadang saya tengok wayang dengan abang Fendi. Abang Fendi suka kalau saya pakai baju kurung satin yang licin. Paling dia suka kalau bajunya bercorak dan kainnya satin yang plain, tiada apa-apa corak, kosong. Tangannya selalu saja meraba peha saya sampai ke perut dan ini membuatkan saya mula mengumpul baju kurung satin yang licin. Sekarang hampir semua baju kurung saya adalah satin yang licin dan saya pakai setiap hari untuk pergi kerja sebab saya tahu abang Fendi pasti suka bila kami keluar lunch bersama.

Saya semakin sayang abang Fendi bila saya sudah mula melancapkan abang Fendi. Ianya belaku selepas kami menonton wayang. Ketika itu saya pakai baju kurung biru muda dan berkain satin plain biru muda yang sama warna dengan uniform sekolah. Abang Fendi asyik tak henti-henti usap peha saya dan ramas pinggul saya. Perut saya pun asyik dirabanya. Lepas tu masa nak balik, kami berciuman dalam keretanya dan abang Fendi letakkan tangan saya di bonjolan koneknya. Saya buka zip seluar abang Fendi dan keluarkan koneknya. Saya lancapkan abang Fendi sampailah air maninya keluar membasahi kain satin biru muda yang nampak sendat membaluti peha saya yang montok. Mula dari hari tu, saya selalu melancapkan abang Fendi dan saya akan pastikan koneknya menyentuh dan bergesel dengan peha saya yang sendat dengan kain satin yang licin hingga air maninya keluar.

Abang Fendi hadiahkan saya tudung satin berwarna putih dan emas. Kini satu lagi kesukaannya saya berjaya kesan. Dia gemar koneknya di hisap sekiranya saya memakai tudung-tudung satin itu dan setiap kali kami melakukannya, pasti ada saja habuan untuk saya seperti top-up handset dan lagu-lagu mp3. Malah layanannya juga lebih istimewa sekiranya air maninya lepas di dalam mulut saya. Mulai dari saat itu, semua pakaian saya adalah diperbuat dari kain satin, termasuklah tudung dan beberapa helai baju kemeja. Malah hampir semuanya adalah pemberian dari abang Fendi.

Setelah hampir setahun kami bersama, akhirnya saya terlanjur dengan abang Fendi. Ia berlaku selepas kami berasmara di dalam keretanya sebelum dia menghantar saya pulang dari kerja. Akibat terlalu asyik, saya merelakan abang Fendi memainkan cipap saya dengan jarinya dan akibatnya saya tidak tahan dan menyerahkan mahkota kegadisan saya kepada abang Fendi. Kami melakukannya di tempat duduk belakang keretanya. Berbagai aksi yang kami lakukan. Saya dimintanya mengangkang dan dia memasukkan koneknya hingga pedih cipap saya. Kemudian saya diminta menonggeng dan dia jolok cipap saya dari belakang dan akhirnya abang Fendi terpancut dalam cipap saya. Pada malam itu juga kami pergi membeli pil perancang. Selepas dari hari tu, kami melakukannya hampir setiap hari.

Saya pernah mengambil cuti tahun selama seminggu semata-mata nak bersamanya. Kami menginap di hotel di sebuah pulau dan berbulan madu bersamanya seperti suami isteri. Atas permintaannya, saya hanya diminta membawa baju-baju kurung satin yang diminatinya serta kain batik, seluar track sut, beberapa helai baju t dan semua tudung satin yang dimintanya.

Sewaktu mandi di pantai, saya diminta memakai kain batik dan dipakai bersama baju t tanpa memakai seluar dalam dan coli. Konek abang Fendi saya nampak keras menongkat seluar pendeknya apabila seluruh pakaian saya basah dan melekat di tubuh saya. Berkali-kali saya dipeluknya dari belakang dan koneknya yang keras itu menekan-nekan bontot saya. Abang Fendi ajak saya ke dalam belukar di tepi pantai dan dia terus berlutut sambil mencium bontot saya yang sendat dengan kain batik yang basah itu. Kemudian dengan berpaut pada batang pokok, saya menonggeng dan mebiarkan abang Fendi menyelak kain batik saya yang basah itu dan menjilat bontot saya. Cipap saya juga dijilatnya sampai saya sendiri tak tahan dan minta dia cepat-cepat jolok cipap saya. Abang Fendi pun doggie saya sampailah saya mendapat kepuasan dan sampai air maninya penuh di dalam cipap saya.

Selepas tu, pada petangnya, saya dan abang Fendi jalan-jalan kat tepi pantai. Abang Fendi nak saya pakai seluar track sut, berbaju t dan bertudung satin. Mata abang Fendi asyik menatap geram bontot saya yang sendat dengan seluar track yang licin tu. Sepanjang berjalan berdua di pantai, tangannya asyik meraba bontot saya. Kemudian kami masuk ke belukar dan macam paginya tadi, saya berpaut pada batang pokok dan membiarkan abang Fendi menciumi bontot saya yang sendat dengan seluar track tu. Kemudian saya hisap konek abang Fendi. Tangan abang Fendi semakin erat memegang kepala saya yang berrtudung satin. Lepas tu abang Fendi jadi macam gila seks. Seluar track saya di rentap sampai melorot ke peha saya. Saya ditonggengkan dan abang Fendi terus jolok bontot saya. Saya meraung sakit bukan main. Lubang bontot saya dijoloknya bertalu-talu. Dah lah masa koneknya nak masuk sakitnya bukan main, lepas tu bila dah terbenam dalam bontot, dijoloknya bontot saya bertalu-talu sampai saya rasa macam nak pengsan. Saya menangis minta dilepaskan tapi abang Fendi terus jolok bontot saya. Saya pasrah dan akhirnya rasa lega selepas air maninya terpancut-pancut dalam lubang bontot saya. Saya terus sarungkan balik seluar track dan berlari balik ke chalet.

Sampai malam saya merajuk sebab abang Fendi buat saya macam tu. Saya menangis minta dia hantar saya balik. Abang Fendi memujuk saya berkali-kali dan meminta maaf. Malam tu kami tidur tak main pun. Cuma abang Fendi je yang peluk saya.

Esoknya pulak, saya masih merajuk lagi. Dengan cuma berseluar track dan berbaju t yang dari petang semalamnya tak bertukar, saya memencilkan diri dalam bilik. Mungkin akibat tak sabar dengan karenah saya, abang Fendi naik angin dan mula berkasar. Saya di tolak ke atas katil dia cuba menanggalkan seluar track saya. Saya melawan dan cuba turun dari katil nak lari keluar dari bilik. Tapi entah macam mana seluar track tu boleh terkoyak kat kelengkangnya. Bunyi koyak kuat kami dengar. Abang Fendi tarik saya dengan kasar ke atas katil dan saya tertonggeng. Abang Fendi terus koyakkan lagi koyakkan itu supaya makin besar. Saya cuba melawan dengan menolaknya tapi abang Fendi lebih kuat. Dia tonggengkan saya lagi atas katil dan saya tengok dia dah tanggalkan seluarnya. Abang Fendi terus masukkan koneknya ke dalam cipap saya. Saya menolaknya dan merangkak nak turun dari katil. Tapi abang Fendi lebih cepat menangkap saya. Saya dirogolnya sehingga air maninya terpancut di dalam cipap saya. Selepas itu saya lemah dan tertidur di atas katil.

Saya sedar dari tidur bila abang Fendi sekali lagi merogol saya melalui koyakkan di seluar track yang masih saya pakai. Saya mencapai kepuasan dirogolnya dan terlena hingga ke malam. Kemudian sekali lagi saya dirogolnya dengan cara yang sama dan saya tidak berupaya nak melawan. Saya terlalu lemah. Dari pagi saya tak makan sebab merajuk dan akibat dirogol berkali-kali oleh abang Fendi. Akhirnya saya terpaksa merelakan dia meliwat saya sekali lagi pada malam itu. Abang Fendi melakukan saya seperti hamba seksnya. Tubuh gemuk saya diperlakukannya sepuas hatinya. Saya menangis sampai tertidur dan terjaga pada paginya sewaktu abang Fendi sedang menghayun koneknya keluar masuk cipap saya dari koyakkan seluar track sut yang makin besar. Kedudukan saya yang mengiring memudahkan abang Fendi memasukkan pula koneknya ke lubang bontot saya. Walau pun sakit tapi saya seakan dah lali. Saya dah mampu untuk menerima koneknya yang keluar masuk lubang bontot gemuk saya. Akhirnya abang Fendi terpancut lagi di dalam lubang bontot saya.

Selepas itu, saya mandi dan menukar pakaian. Baju kurung satin berwarna hijau pucuk pisang saya pakai dan kami keluar bersarapan bersama. Dengan muka saya yang moncong dan masam, saya bersarapan dengan banyak sebab terlalu lapar. Abang Fendi biarkan saja saya mengisi perut. Abang Fendi mengatakan dia terlalu sayang saya dan nak memperisterikan saya sebagai isteri keduanya. Tetapi kedegilan saya untuk tidak menyerahkan bontot kepadanya membuatkannya marah dan geram sampai melakukannya berkali-kali untuk mengajar saya. Abang Fendi cuba memegang tangan saya tapi saya tepis. Abang Fendi seakan faham dengan perasaan saya ketika itu. Lepas tu kami kembali ke bilik dan abang Fendi memeluk saya. Koneknya yang keras dalam seluarnya menekan punggung saya. Saya biarkan saja. Dari dalam tudung satin putih itu, saya dapat rasa nafasnya berhembus ke leher dan telinga saya. Saya semakin terangsang bila tangannya mula meraba seluruh tubuh saya yang gemuk dan buncit berlemak. Akhirnya saya jatuh kembali kedalam permainan penuh nafsu bersama abang Fendi. Tanpa menanggalkan tudung dan baju kurung kami bersetubuh dan bergomol di atas katil hingga saya sendiri kepuasan dan juga abang Fendi. Saya terlena bersamanya hingga tengahari.

Selepas terjaga, dengan memakai pakaian yang sama, kami terus keluar makan tengahari dan ketika itulah baru saya sedar kesan tompok air mani abang Fendi yang bercampur dengan air saya yang dah kering bertompok di baju kurung satin hijau saya tu. Kalau baju kurungnya ada corak mungkin tak perasan, tapi baju kurung tu plain tak ada corak. Memang jelas sangat nampak. Saya terus balik ke bilik dan tukar kepada baju kemeja satin yang sendat dan kain skirt satin hitam yang sendat kat bontot dan terbelah sampai peha.

Selepas kami balik dari pulau, abang Fendi terus kawin dengan saya dan sudah pastinya saya menjadi musuh utama isteri tua abang Fendi sampailah sekarang. Tapi saya tak peduli asalkan abang Fendi sayangkan saya pun dah cukuplah. Sekarang saya dah ada anak sorang dan abang Fendi masih lagi dengan tabiat lamanya suka main bontot saya. Walau pun isteri tuanya cantik macam model. Body cutting dan orangnya pun cantik, tapi abang Fendi lebih berat untuk bersama saya. Sebab dengan saya dia boleh main bontot. Macam yang saya kata tadi, saya tak kisah asalkan abang Fendi sayangkan saya cukuplah.

Advertisements

About mrselampit

https://arkibdewasa.wordpress.com

Posted on April 15, 2015, in Adik Agkt - Abg Agkt and tagged . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: