Mak Cik Nah Sayang


Nusi merupakan anak tunggal Makcik Nah dan Pak Chan yang yang baru menetap di kampung ku. Mereka berasal dari Kelantan. Pak Chan merupakan seoarang peniaga manakala Makcik Nah pula merupakan seorang yang mempunyai raut wajah dan potongan badan yang menarik di mana sering menjadi perhatian lelaki hidung belang kat kampung aku, antaranya Pak Mat, Pak Muda dan ramai lagi.

Suatu hari ketika musim cuti sekolah, Nusi mengajak aku bermalam dirumahnya kerana bapanya ada urusan beberapa hari di Kelantan. Aku tidak berkeberatan dan diberi kebenaran oleh keluarga aku. Sebenarnya aku jenis yang tidak suka bermalam di rumah orang kerana aku ni jenis susah nak melelapkan mata bila di rumah orang.

Malam itu aku dengan Nusi tidur di ruang ruang tamu, manakala Makcik Nah tidur di dalam bilik, rumah mereka hanya ada satu bilik tidur sahaja. Ketika Nusi sedang diulik mimpi, mata aku masih terbelalak susah nak tidur. Ketika itu aku terdengan ada orang datang dan mengetuk dinding bilik Makcik Nah sambil memanggil namanya meminta segelas air. Daripada suara percakapan mereka aku dapat mengagak lebih dari seorang lelaki yang datang. Makcik Nah tak mahu keluar kerana ditakuti kedatangan mereka mempunyai niat yang tidak baik terhadap dirinya.

Setelah mereka memperkenalkan diri masing-masing dan dipujuk oleh mereka, akhirnya Makcik Nah keluar juga dari biliknya. Dari situ aku dapat tahu lelaki-lelaki tersebut adalah Pak Mat, Pak Muda dan Mat Lias yang merupakan buaya darat kat kampung ku yang suka meratah tubuh isteri orang.

Ketika Makcik Nah keluar dari biliknya kain batik yang dipakainya terlondeh menampakkan bahagian bawah tubuhnya disebalik kesamaran lampu tidur. Batang pelir ku serta merta mengeras melihat keadaan tersebut, lagi pun aku tahu tujuan kedatangan lelaki-lelaki tersebut. Aku berpura pura tidur ketika itu kerana sekejap lagi aku dapat melihat wayang free.

Sudah ramai bini orang kampung ini telah diperkosa oleh mereka. Namun begitu kebanyakan perempuan yang disetubuhi oleh mereka hanya mendiamkan perkara tersebut memandangkan ketiga-tiga mereka adalah orang yang berpengaruh di kampung aku.

Makcik Nah keluar membawa segelas air, tiba-tiba aku mendengar bunyi pergelutan di luar rumah, aku bangun perlahan-lahan dan mengintai apa yang berlaku.

Dalam kesamaran malam tersebut aku melihat Makcik Nah digomol oleh tiga lelaki tersebut. Seorang menekup mulut, seorang memegang kaki dan seorang lagi menindih tubuh makcik Nah. Mulanya makcik Nah cuba melawan dengan meronta-ronta, lama-kelamaan Makcik Nah hanya mendiamkan diri sahaja dan membiarkan sahaja lelaki-lelaki tersebut mengerjakan tubuhnya.

Lelaki pertama tadi adalah Mat Lias yang baru selesai menikmati burit makcik Nah. Selepas itu Pakcik Mat mengambil alih tempat Mat Lias, Pak Mat menanggalkan kain sarung makcik Nah dan mengangkangkan kaki Makcik Nah luas-luas lalu mengerjakan burit Makcik Nah. Terhenjut-henjut Makcik Nah menahan hentakan pelir Pak Mat pada lubang buritnya.

Setelah mencapai kepuasan dengan burit Makcik Nah, Pak Mat beredar dari situ. Ketika itu aku jelas melihat burit Makcik Nah yang berbulu lebat dan lencun dengan air mani Mat Lias dan Pak Mat. Kini giliran Pak Muda pula menyambung tugas Mat Lias dan Pak Mat.

Pak Muda menanggalkan baju yang dipakai oleh Makcik Nah, kini Makcik Nah berbogel tanpa seurat benang pun. Inilah kali pertama aku melihat tubuh bogel perempuan dewasa. Selepas itu Pak Muda juga berbogel lalu menindih tubuh Makcik Nah. Ketika itu aku dapat melihat bagaimana Pak Muda memasukkan pelirnya ke dalam burit Makcik Nah dan menghenjutnya dengan laju dan ganas. Mengerang-ngerang Makcik Nah dikerjakan oleh Pak Muda.

Setelah Pak Muda mencapai kepuasan dengan tubuh Makcik Nah, aku bergegas ke tempat tidur sambil berpura-pura tidur. Aku melihat Makcik Nah berjalan masuk ke biliknya dalam keadaan mengengkang, lepas itu dia memadamkan lampu tidur.

Ketika aku baru sahaja ingin terlelap, Makcik Nah mengoncang-goncangkan tubuh ku.

“Nusi mari teman kan mak kencing sekejap,” katanya.

Dalam keadaan mamai aku bangun juga.

“Eh Joe ingatkan Nusi tadi,” Makcik Nah terkejut menyangkakan yang dikejutkan tadi adalah anaknya.
“Teman kan makcik kejap nak terkencing,” sambungnya lagi.

Tandas Makcik Nah terletak di luar rumah. Dalam keadaan mamai tersebut hanya mengangguk dan mengikut sahaja, sehingga aku tak perasan yang kain pelikat yang aku pakai telah terlondeh ketika aku bangun tadi. Seperti biasa kalau terbangun tidur batang pelir aku akan menegang keras.

Ketika menuruni tangga, Makcik Nah tergelincir lalu jatuh terlentang dan dalam keadaan terkangkang, aku turut ditarik oleh Makcik Nah menyebabkan aku juga terjatuh tertiarap menghempap Makcik Nah yang terkangkang dan kain sarung yang dipakai tersingkap hingga keatas perutnya.

Batang pelir aku yang masih menegang keras itu betul-betul menghempap lubang burit Makcik Nah hingga terperosok masuk hingga tenggelam keseluruhan batang pelir ku di dalam lubang burit Makcik Nah yang hangat dan licin mungkin kesan air mani ketiga-tiga lelaki yang mengerjakan Makcik Nah tadi. Terasa ngilu, pedih, geli dan hangat kepala zakar ku.

Disebalik kepedihan tersebut aku merasakan satu nikmat yang tak terkata ketika itu. Aku mendesis dan mengerang kesakitan, begitu juga dengan Makcik Nah.

“Sorry Joe, makcik tergelincir tadi, sakit ke,?” tanya makcik Nah yang masih lagi terkangkang dengan pelir aku yang masih terbenam rapat dalam burit nya.

“Aduhhh pedih kat bawah makcik,” jawab ku yang masih menindih Makcik Nah.

“Bangun kejap makcik nak tengok,” kata Makcik Nah lagi.

Aku bangun tapi masih bercelapak di celah kangkang Makcik Nah dengan pelir ku yang masih terbenam di dalam buritnya. Makcik Nah meraba sekitar buritnya, lalu berkata, “Joe pelir awak dah termasuk ke dalam burit makcik ni, sakit lagi ke?” tanya makcik Nah lagi.

“Rasa pedih kat bawah makcik,” jawab ku jujur.

“Tak pe sakit kejap je tu, tarik pelir tu pelan-pelan,” suruh makcik Nah.

Ketika menarik keluar pelir ku, dari lubang burit makcik Nah terasa kulit kulup kembali menutup kepala zakar ku yang menimbulkan sedikit rasa pedih pada zakar ku, lalu aku menekan kembali zakar ku ke dalam burit Makcik Nah. Terasa nikmat pula melakukan aksi sorong tarik zakar ku di dalam burit Makcik Nah.

Setelah membiarkan aku melakukan aksi sorong tarik zakar ku di dalam buritnya, Makcik Nah sendiri yang mencabut pelir ku dari lubang buritnya. Katanya dia tak tahan nak terkencing sangat. Aku yang masih terpinga-pinga terasa macam bermimpi pula, tak sangka aku dapat menikmati lubang burit perempuan dewasa malam ini.

Setelah selesai kencing, Makcik Nah mendapatkan aku yang menunggunya di tangga.

“Macam mana sekarang rasa sakit lagi,” tanya makcik Nah sambil memegang zakar ku yang masih menegang.

Aku hanya membiarkan kan Makcik Nah memegang dan mengurut zakar ku kerana kain pelikat aku tertinggal di atas rumah.

“Joe tak pernah lancap ke burung joe ni?” tanya makcik Nah lagi yang mula melancap zakar ku.

“Tak pernah makcik, sakit bila nak buat kerja tu,” jawab ku jujur.

“Sekarang ni sakit tak?” tanya makcik Nah yang berjaya mendedahkan kepala zakar ku dari kulit kulupnya.

“Dah tak sakit lagi, tapi rasa ngilu,” jawab ku.

“Tu biasa lah baru terbuka,” jawab makcik Nah.

“Tadi saya dengar ada orang datang, makcik bergaduh dengan mereka ke?” tanya ku.

“Awak sedar ke Joe?” tanya Makcik Nah ingin kan kepastian.

“Saya dengar bunyi bising kat luar, dan makcik memaki hamun dia orang tu,” jawab ku lagi.

“Joe mesti janji dengan makcik, jangan cerita benda ni kat Nusi tau,” kata Makcik Nah lagi.

“Kenapa?” tanya ku.

“Sebenarnya orang yang datang tu nak rasa burit makcik, macam yang Joe rasa tadi,” terang makcik Nah.

“Makcik bagi ke?” tanya ku lagi walau pun aku tahu dan lihat bagaimana makcik Nah kena rogol tadi.
“Sebenarnya makcik tak mau bagi tapi dah terpaksa kena lah layan jugak,” terang Makcik Nah lagi.

“Tak pe lah benda tu dah berlaku, Joe kena rahsiakan perkara ni jangan ceritakan kepada sesiapa tau, kalau nak rasa lagi burit makcik,” pesan Makcik Nah.

“Saya janji makcik,” jawab ku ringkas.

“Baiklah kalau macam tu, joe baring kat anjung tu, biar makcik tekan burit makcik pada pelir Joe,” terang Makcik Nah lagi.

Bagaikan lurus bendul aku terus berbaring di anjung tersebut dengan zakar ku yang mencanak menegang. Makcik Nah mengeluarkan kepala zakar ku dan menggeselkan pada lubang buritnya. Aku mendesis kengiluan dan kegelian, perlahan-lahan Makcik Nah menekan buritnya pada zakar ku sehingga keseluruhan batang ku masuk ke semuanya kedalam burit Makcik Nah.

Selepas itu Makcik Nah mengemut kemas batang zakar ku sambil mengayak-ayak buritnya. Geselan bulu buritnya dengan bahagian ari-ari ku menyebabkan aku kegelian.

“Makcik saya rasa nak terkencing ni,” kata ku yang masih menahan kegelian dan kenikmatan.

“Joe kencing je dalam burit makcik ni,” jawab Makcik Nah dalam nada tersekat-sekat.

“Aduuh, makcik tak tahan ni,” sambung ku lagi cuba menahan diri dari terkencing.

“Tak pe lepas kan je kencing tu,” jawab Makcik Nah pula.

Aku tak tertahan lagi, lalu aku melepaskan bebanan yang aku tanggung, sungguh nikmat aku rasa ketika itu, samada aku betul-betul terkencing atau tidak, aku sendiri tidak pasti, yang aku sedar ada air yang keluar memancut-mancut dari zakar ku yang dikemut kemas oleh burit Makcik Nah ketika itu.

Selepas itu Makcik Nah juga mendesi dan mengerang sambil mengayak laju buritnya pada zakar ku, terasa basah hingga keperut ku kesan dari cairan yang keluar dari burit Makcik Nah. Selepas itu makcik terdampar atas tubuh ku, terasa sesak nafas ku menahan berat Makcik Nah. Kemudian Makcik Nah beredar dari tubuhku dan mengeluarkan batang pelir ku dari lubang buritnya.

“Macam mana Joe rasa, sedap tak?” tanya makcik Nah yang masih termengah-mengah.

“Sedap makcik dah naik longgar dah sendi-sendi saya ni,” jawab ku.

“Tak pe ke makcik , saya terkencing kat dalam makcik punya tadi,” tanya ku lagi.

Makcik Nah tersenyum.

“Tak pe yang keluar tadi bukannya air kencing, tapi air mani, lagi pun Joe masih budak-budak tak dapat membuntingkan makcik lagi, kalau makcik mengandung pun mungkin disebabkan air mani lelaki-lelaki nakal tadi,” terang makcik Nah.

“Dia orang pun lepas kat dalam makcik jugak ke?” tanya ku lagi.

“A’ah kebanyakan lelaki macam tu kalau dah dapat burit mesti nak pancut kat dalam, makcik tak keluar air pun, tapi dengan Joe tadi makcik pun terpancut keluar air mani.”

“Eh rasa nak terkencing lagi lah makcik,” kata ku.

“Yang tu betul-betul nak terkencing, pergi cepat makcik tunggu ni,” jawab Makcik Nah.

“Besok bangun pagi-pagi kita mandi sama-sama, nanti makcik ajar mandi wajib,” terang Makcik Nah lagi.

Selepas itu memang aku terlena sehingga makcik Nah mengejutkan aku keesokan nya. Peristiwa tersebut memang menjadi rahsia dalam hidup aku.

Advertisements

About mrselampit

https://arkibdewasa.wordpress.com

Posted on March 3, 2015, in Mak Kwn - Anak Kwn and tagged . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: