Cuti Sekolah Yang Indah


Bila cuti sekolah yang panjang mcm ni tak tahu apa buat tambah2 dah masuk alam remaja masa tu. So lepas balik umah Halim aku pergi umah mak saudara aku diseremban. Dia duduk masa itu kg sentosa paroi di mana kawasan setinggan yang baru diterokai. Semua kemudahan byk kekurangan api letrik guna generator je masa tu, air pula guna air lombong untuk mandi dan minum. Selama satu bulan aku duduk di sana, masa tu semua sepupu aku ada balik so kami orang sungguh akhrab antara satu sama lain, macam adik beradik.

Masa di sana rutin ku hari2 gi pasar bersama abg sepupu aku yang aku panggil bang chik. Bang chik masa tu umur linkungan 20 tahun jarak antara aku hampir 7 tahun. Dimasa itu dia penuntut di kolej maktab perguruan ceras.

Kami banyak masa bersama seperti gi mandi bersama juga jln2 ptg pun bersama bersiar2 di pekan seremban termasuk lah lake garden.Bang Chik suka mengusik aku juga suka bergurau dgn aku. Bila malam pun aku tidur bersama dengan dia.

Hampir satu minggu dirumah mak saudara aku tiada apa2 pun yang berlaku antara aku dan Bang Chik cuma mlm2 Bang chik suka pelok aku masa tidur. Kami malam2 pun tidur hanya pakai kain je. Satu seketika bang chik suka pegang kote ku masa aku tidur itu pun kalau aku tiba2 terjaga mcm ada org sentuh kote aku masa tu.

Bila Bang chik sering peluk aku masa tidur pasti aku terasa kehangatan tubuh dia mau pun kote dia yang keras menegak tu terkena pada tubuh aku walau pun dalam kain sarung yang tanpa seluar dalam. Masa tu aku segan nak sentuh atau buat nakal tapi hati aku hari2 telah terasa kepingin untuk menyentuh kote dia satu hari.

Satu malam tu kami tidur cam biasa dan dia pun pelok aku macam biasa juga memegang kote aku dimasa dia tengah tegak. Di masa itu aku pula dah tak tahan untuk membentung perasaan diri ini lalu aku meletakan tangan aku kat kote dia secara sengaja tanpa buat apa malam tu. Bang chik tak buat apa2 cuma biarkan je. Masa itu dirumah mak long ku menguna jam dinding yang setiap satu jam akan berbunyi waktu yang ditetapkan. Malam tu sungguh dinggin kami berselimut dgn satu selimut tanpa baju cuma bersarung pelikat aja.

Malam masih aku ingat dan tertulis dalam diari aku jam berbunyi pukul 2 pagi Bang chik bangun buang air dan di letak tangan ku ke tempat lain. Bila selesai buang air kecil dia tidur semula disebelah aku. Masa tu saja di tarik tangan ku supaya memeluk dia. Tangan ku masa tu diletak semula ditempat konek dia tadi. Tapi masa tu aku rasa masih keras mcm tadi.

Masa itu jantung aku mulai kencang dan fikiran aku mulai kacau sama ada nak terus belai atau biarkan mcm itu. So aku ambil keputusan untuk belai2 perlahan-lahan kote dia mau tgk responenya macam mana, Selang beberapa minit Bang chikbagi respone yang lebih baik dgn membisik ketelinga aku serta mengerakan aku dgn berkata buka je kain dia kalau nak rasa besar dan keras nya. So masa tu aku diam je.

Lama kelamaan Bangchik melongarkan kain nya lalu memasukan tangan aku kedalam kain terus ke batang dia. Perggghhhhhhhhh Aku tak sangka batang yang aku gosok pelan2 dari luar tadi rupa2nya besar gila dgn kekerasan yang maksimum. Aku rasa tak segan lagi nak membelai kote Bang chik malam tu bab dia respone untuk di belai. Air mazi nya byak keluar aku rasai lelehan nya masa tu. Dalam masa itu bang Chik mencium pipi aku, cuma aku biarkan saja.

Mlm tu aku sekadar membelai kote dia hingga air susu nya terpancut keluar dgn byk sekali masa air susu nya mahu keluar dia memeluk tubuh ku sungguh erat sekali sambil dia memegang kote aku masa tu sambil melancapkan aku.

Malam tu air aku keluar lewat sikit dari dia sungguh enak dan syok sekali bab pertama kali aku pegang kote orang yang dah hampir dewasa.

Selepas selesai kami pun tidur bersama dalam berpelukan. Ke esokan harinya kami bangun sama2 tapi aku buat mcm malam tadi tak ada apa2 berlaku dan mandi bersama Bang Chik di lombong.

Masa mandi tu Bang Chik ajar aku mandi wajib dan dia kata tak perlu malu dgn dia bila malam rasa nak pegang kote dia buka je kain dia, masa tu aku senyum malu je pada dia. Bang chik very open pada ku tentang sex sejenis.
Setiap malam kami lakukan sex selama hampir satu bulan di rumah mak long aku tu

Advertisements

About mrselampit

https://arkibdewasa.wordpress.com

Posted on February 28, 2015, in Sepupu - Sepupu and tagged . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: