Anak Angkat


Umur saya sudah 44 tahun,umur suami saya 54 tahun. Saya ada 7 anak dan semua anak saya tidak serumah dengan saya kecuali seorang yang masih di sekolah kebangsaan. Suami saya kerja, keluar pagi kira-kira jam 6.30am dan balik rumah lebih kurang jam 10pm tapi lazimnya 11pm lebih.

Saya sunyi didalam rumah. Jadi, saya ambil anak angkat dari keluarga miskin. Umur anak angkat saya ini lebih beberapa tahun dari umur anak sulong saya. Saya kerap ajak dan bawa dia pergi bersiar-siar menaiki kereta saya.

Dalam seminggu, saya pasti keluar bersama anak angkat saya ini beberapa kali/hari. Entah berapa minggu lamanya, saya pun tak kira tapi lama lah juga.

Anak angkat saya ini kerap pinjam duit saya. Saya memang beri pinjam. Lepas dapat gaji dia bayar balik pada saya. Lazimnya, saya hanya berbual dengan anak angkat saya itu. Tanya khabar.

Olih sebab selalu berjumpa, kami kenal dan faham berbagai perkara. Selain berbual/bertanya, anak angkat saya ini suka tidur. Dia baring atas paha saya. Saya pun terlena/tidur juga. Bila saya tidur, saya mimpi bermacam seperti berkhayal.

Selain tertidur camtu, anak angkat saya ini suka picit/urut badan saya. Sedaplah rasanya. Hilanglah lengoh badan saya. Habislah seluruh badan saya diurutnya. Begitu lah hari-hari.

Pada hari lain pula, anak angkat saya ni urut badan dengan menyapu minyak hangat. Seluruh belakang saya lumur minyak. Anak angkat saya ini pandai mengurut. Akhirnya, anak angkat saya ini minta buka baju. Saya pun terus buka dan saya hanya pakai coli.

Bila anak angkat saya ini nampak coli saya, dia minta tengok tetek saya. Saya pun suruh dia buka coli saya. Sebaik terdedah sahaja, dia kata tetek saya molek/cantik….. Dia terus cium tetek saya. Saya tak kisahlah. Tapi, lama kelamaan, saya khayal.

Saya beritahu anak angkat saya itu….emak khayal lah bila kamu cium tetek emak. Lepas itu, dia angkat tangan saya dan letak pada kelangkangnya. Rasa tersentuh pelirnya.

Saya kata….pelir kamu keras.

Dia kata…yer lah emak.

Saya pun sentuh pelir anak angkat saya itu. Saya rasa syok/berahi. Saya fikir, anak angkat saya ini nak berzina ke. Saya pun terus tanya….

….kamu nak berzina dengan emak ke.

dia kata ……tak. Saya nak main-main jer.

Kalau camtu takpe lah. Biar emak main-main/usap-usap pelir kamu sampai keluar air-mani. Boleh….?

Keadaam demikian selalu berlaku. Setiap kali kami jumpa sahaja, kami pergi ke kawasan pantai yang senyap. Bila sampai jer, saya terus baring iaitu rebahkan kusyen depan ke belakang.

Anak angkat saya ini pun camtu juga, terbarang pada kusyen sebelah kiri saya. Bila dah terbaring jer, saya usik-usik dia. Usik tangan dengan jari telunjuk. Dia kata….geli lah emak.

Lepas itu, saya terus buka baju. Bila terbuka jer…dia terus sentuh tetek saya. Saya dah tak kesah lagi. Dia cium tetek saya. Dia usap tetek saya. Bila saya rasa geli, saya pula usap badan dia. usik pelir dia. Tiap kali usik, pelir dia pasti dah keras. heran saya.

Takat itu jer lah. Saya rasa seronok begitu. Pelir anak angkat saya ini panjang juga iaitu lebih dari genggam tangan saya. Besar juga. Kepalanya merah.

Saya tak pernah beri peluang anak angkat saya itu sentuh cipap saya. Saya takut berzina. Jadi, setakat sentuh tetek, sentuh pelir boleh lah.

Asal jumpa jer, itulah hal yang kami buat.

Advertisements

About mrselampit

https://arkibdewasa.wordpress.com

Posted on February 25, 2015, in Anak Angkat - Mak Angkat and tagged . Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. ๐Ÿ‘๐Ÿ‘

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: