Lancapan Sulung


Daniel dan Is merupakan sahabat baik sejak dari sekolah tadika lagi. Sehinggakan mereka sama-sama satu sekolah, satu kelas, dan duduk bersebelahan. Ibarat adik kembar, segala-gala yang mereka lakukan semuanya mesti bersama-sama, susah hendak direnggangkan biarpun sebentar.

Daniel merupakan anak tunggal dalam keluarganya, setiap hari dia akan menghabiskan masanya di rumah Is samada untuk menyiapkan kerja rumah ataupun untuk berbual-bual sesama mereka. Petang itu, setelah selesai mengulangkaji pelajaran untuk peperiksaan pertengahan tahun yang akan diadakan minggu hadapan; mereka berdua berehat sebentar sambil Is melayari internet.

Masing-masing leka membaca artikel yang terpapar di skrin komputer berkenaan dengan kes-kes rogol yang berlaku sekarang.

“Banyak betul bebudak kite kene rogol skarang ni kan Is?”ujar Daniel yang baru sahaja menamatkan ayat terakhir artikel itu.
“Emmm….memang banyak. Aku bukan nak cakap ape, kalau dah tak tahan tu, kawin ajela. Kan senang…”
“Agaknye tak laku kot….. Asyik kene reject aje, tu yang diorang geram.”
Mereka berdua ketawa berdekah-dekah.

Kemudian Is membaca pula komen pada artikel yang telah dihantar oleh pembaca yang lain. Dia tertarik pada komen “BudakLaki79” yang baru sahaja terpapar di bawah artikel itu:-

‘Apelah diorang ni, kalau dah tak tahan nafsu tu….jangan rogol anak orang. Balik rumah korang, masuk dalam bilik, lepas tu melancap la puas-puas. Tak kacau orang pun…..’

Is tersenyum sambil dia menunjukkan komen itu kepada Daniel.

“Melancap tu ape, Is?”soal Daniel.

Soalan itu membuatkan Is terdiam seketika. Dia sendiri tidak pasti perbuatan melancap itu yang sebenarnya memandangkan dia tidak pernah ditunjukkan oleh sesiapa.

“Emi pernah cerita kat aku, melancap ni bile konek kite dah tegak, kite gosok-gosok dengan tangan sampai terpancut air mani”terang Is.
“Ko pernah buat ke?”soal Daniel lagi.
Is mengelengkan kepalanya. Dia cuma mendengar cerita tentang melancap ini dari perbualan rakan-rakan sekelas mereka yang lain. Selebih itu, terpulang pada imaginasinya sendiri untuk membayangkan bagaimana melancap itu.
“Sedap ke Is? Melancap…”

“Aku tak tau la Dan…aku mane pernah buat. Diorang cakap sedap”ujar Is pula menjawab soalan Daniel itu.
Daniel kelihatan berfikir seketika, dia betul-betul ingin tahu cara melancap dan merasai apa yang diberitahu oleh Is.
“Nanti kite buat nak…?”Daniel bersuara kembali.
“Melancap? Bile?”tanya Is semula.
“Esok petang, kat rumah aku. Parents aku takde.”

Is mengangguk tanda bersetuju dengan cadangan Daniel itu. Dia juga tidak sabar-sabar untuk melancap dengan Daniel.

Petang itu, Is datang ke rumah Daniel seperti yang mereka rancang semalam. Memandangkan hari itu tiada apa yang boleh dibuatnya di rumah, Is tiba lebih awal. Kelihatan Daniel sedang menunggunya di serambi rumahnya, mukanya tersenyum lebar apabila melihat Is.

“Ok tak? Aku dah tak sabar-sabar nak buat ni.”

Mendengar kata-kata Daniel itu, Is mengangguk kerana dia juga sudah tidak sabar seperti sahabatnya itu. Sejak dari tadi fikirannya asyik melayang mengkhayalkan berbagai-bagai keadaan apabila dia melancap nanti, apatah lagi dia melancap bersama-sama Daniel.

Sejurus itu, Daniel mengajaknya masuk ke dalam rumah. Dia mengekori Daniel terus ke bilik, di katil Daniel sudah tersedia losyen untuk tujuan lancapan mereka nanti.

“Aku dah sediakan sume benda, pastu tadi aku ade bace jugak sikit pasal teknik melancap ni kat internet. Best jugak aku rase…..”ujar Daniel.

Daniel menghidupkan komputernya, dia menunjukkan kepada Is terlebih dahulu apa yang didapatinya dari internet seperti yang dia beritahu tadi. Laman yang dibuka oleh Daniel itu adalah blog MalayBoy4ever, dia kemudiannya mengklik di bahagian “Teknik Menikmati Lancapan”. Dengan tekun, Is membaca satu demi satu artikel yang terpapar di situ.

“Huih….best ni. Kau rase macamane?”kata Daniel lagi sambil jarinya menunjukkan pada skrin komputernya.
“Yang mane Dan? Kita buat satu-satu dulu….”balas Is pula.
“Jom…….”ajak Daniel.

Jarinya dengan cepat membuka tetingkap baru di skrin komputernya. Beberapa gambar lelaki yang sedang memuaskan nafsu mereka dengan melancap terpapar satu demi satu. Terbuntang mata Is apabila melihat gambar-gambar itu, nafsunya agak terangsang melihat riak wajah lelaki-lelaki itu dalam kesedapan.
“Cepatla Is…..”tegur Daniel yang kini sedang menanggalkan baju dan seluarnya.

Sambil berbogel, Daniel berbaring di atas katilnya. Is tidak mahu ketinggalan, dia juga menelanjangkan dirinya dan terus berada di sebelah Daniel. Dia leka memerhatikan konek Daniel yang sudah menegang bak batang kayu, tegak dan keras sahaja. Urat-urat jelas kelihatan meliputi di bahagian batang konek Daniel, kemerah-merahan sahaja warnanya.

“Besarnye konek ko…Is..”puji Daniel, tangannya menjalar ke arah konek Is dan mengusapnya perlahan.
Lantas Is tersentak kegelian dari sentuhan Daniel. Itulah kali pertama koneknya dipegang oleh orang lain. Dengan penuh minat, Daniel memegang dan menggesel-geselkan jarinya di sekeliling butoh Is. Matanya terpejam melayani nikmat geselan tangan Daniel, kakinya terasa panas sahaja.

“Emmmmmpphhh…………..eeemmmmmpphhhh………..eeeemmphhhh………”

Dalam pada itu, Daniel menarik tangan Is untuk memegang koneknya pula. Is menggenggam konek Daniel dengan seluruh tangan. Terasa kehangatan konek Daniel apabila dia mengusap-usapnya dengan perlahan.

“Emmmppphhhhhh…….ooowwwhhhhhhhhhhhh………….”
“Aaaaahhhhhhhhhhhhhh………………..uuummmmppphhhhhhhhhhh……”

Mereka mendesah kesedapan bersama-sama, sentuhan demi sentuhan yang diberikan oleh Daniel kepada koneknya terlalu merangsangnya. Daniel juga sedang menikmati keenakan yang dirasainya, nafasnya turun naik melayani usapan Is.

“Owwwwhhh………………eeeeemmmppphhhhhhhhh…eeeemmmppphhhhh…..”
“Ummmmppphhhhhhhhh……….uummmpphhh……….uuuuummppphhhh….”

Daniel melepaskan seketika konek Is, dia mengambil losyen yang diletakkannya di tepi katil. Agak banyak juga cecair losyen itu dilumurkan di tangannya kemudian dia menghulurkan pula kepada Is. Seperti Daniel, Is mengikut sahaja perbuatan Daniel. Setelah itu, dia memegang konek Daniel kembali, Daniel pula leka dengan konek Is. Gerakan turun naik tangannya meluruti konek Daniel dimudahkan dengan cecair losyen itu. Nikmat lancapan mereka baru sahaja bermula.

“Eemmmmm….aaahhhh….aaahhhhhh…aaaaaaaaaahhhhhhhhh…..aaaaaahhhhhhhhhh”
“Errrhhhhhhhh…aaarrrhhhhhhhhh….aaaaaaarrrhhhhhhh…aaarrrhhhhhhhhhhh….”

Selaju yang boleh, Is melancapkan konek Daniel yang sudah merah padam jadinya, erangan Daniel membuatkan dia bertambah rakus melurutkan tangannya pada konek Daniel. Sementara itu, kesedapan yang dirasainya dari lancapan Daniel juga bertambah-tambah nikmat. Ibarat seperti dalam pertandingan, dia dan Daniel berlumba-lumba kelajuan melancapkan konek masing-masing.

“Aaaaahhhhhhhhh…….aaaahhhhhhhhhh……….aaaahhhhhhhhhhh………..aaaaaaaahhhhhhhhhh….”
“Uuuuhhhhhhhh…..eeerhhhhhh………eeerrhhhhhhhhhhhh…..aaaahhhhhhhhhhhh……”

Masing-masing leka melayan kenikmatan nafsu serakah sendiri, suara desahan mereka kedengaran dengan kuat sekali di dalam bilik itu. Is sudah merasakan seperti dia hendak terkencing ketika itu, seakan-akan ada sesuatu tidak sabar-sabar keluar dari koneknya. Kesedapan yang dirasainya itu membuatkan dia merintih dan menjerit.

“Owwwwhhhhhhhhh……….Daannn….aku rase macam…..nak keluar..ni..”
“Eeeeemmmmmmmm….eeeemmmmmmmmm………….”
Daniel tidak menjawab sahutannya, mungkin terlalu enak dilambung nafsunya. Apatah lagi, lancapan Is menjadi begitu keras membuatkan tubuh Daniel tersentak-sentak kesedapan mengikuti ritma lurutannya pada konek Daniel.

“Errrgggghhhhhhhh……….oooooowwwwwwwhhhhhhhhh………….”
Dia merasakan yang dia tidak mampu lagi, koneknya seakan hendak meletup sahaja ketika itu. Kakinya kejang menahan kesedapan itu, sudah tiba saatnya dia melepaskannya keluar.
“Jooommm…..Is…..kite pancut…..”ujar Daniel dalam nada kegersangan.

Kali ini mereka berdua menggunakan seluruh tenaga untuk lancapan muktamad itu. Demi mencapai nikmat yang mereka kejar dan kecapi bersama-sama.

“Owwwwwhhh……….ooowwwhhhhhhhhh……..ooowwwwhhhh….ooooOOOOOOOWWWWWHHHHH”
“Ooooaaahhhhh……aaaaahhhhhhhhh…aaaahhhhhhhhhhh………aaaAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH”
Berdas-das banyaknya air likat putih dipancutkan dari konek masing-masing. Berbusa-busa air nikmat itu membasahi tubuh mereka, panas-panas suam sahaja apabila mengenai kulit. Nikmat yang dicapai oleh Is dan Daniel memang tidak dapat dibayangkan, kali pertama pancutan keramat itu dihasilkan dari lancapan mereka bersama.

Desahan dan jeritan mereka berakhir, Is berpelukan dengan Daniel melayan lagi kesedapan pancutan air likatnya.

“Owwwhhh…..sedap betul Is…..”bisik Daniel perlahan.
“Betul la…patutla bebudak ni suke melancap…..”balas Is.
Agak lama juga Is berdakapan dengan Daniel, kepenatan badannya mula terasa namun dia amat puas. Tanpa mempedulikan sisa air mani yang masih lagi melekat di tubuhnya, Is terus mengeratkan lagi pelukannya.
“Lepas ni kite sambung lagi…Is. Nak tak?tanya Daniel.
“Ok jugak tu……nak buat macamane pulak?”soal Is pula.

Daniel tersengih tanpa menjawab apa-apa. Dia mencium pipi Is dengan manja. Baginya, mereka perlu rehat dahulu kerana selepas ini mereka akan melancap lagi bahkan lebih dari itu. Banyak yang dipelajarinya tadi, bukan sahaja melancap. Cuma dengan Is sahaja dia akan mempraktikkan apa yang dia telah tahu.

Mereka hanyut sebentar dalam mimpi selepas itu, tenaga perlu dikumpulkan untuk aksi yang seterusnya. Dua sahabat itu terus berpelukan seperti sepasang kekasih. Nampaknya, hubungan mereka akan pergi ke satu tahap lagi….

Advertisements

About mrselampit

https://arkibdewasa.wordpress.com

Posted on February 24, 2015, in Kwn Laki - Kwn Laki and tagged . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: