Pertama Kali


Nama saya ina. Ini ialah pengalaman saya semasa saya berusia 17 tahun. Masa itu saya belajar kat kawasan KL…tapi bukan ini yang saya nak cerita kan…

Ini kisah semasa saya ngan abang saya sendiri…pada suatu hari, mak bapak saya takde kat rumah…mereka pegi ke melaka…semasa saya sedang belajar kat meja dapur..ada abang saya sibuk buat minuman kot..selepas dia buat minuman..dia duduk depan saya..kite borak2 lah..smpai satu topic ni dia sibuk sangat nak tahu..”Dik,adik suka tak tak pkai baju semasa tido?”abang saya tnya..”Adik suka pkai panties ngan bra je”jawap saya..Abang saya lihat kat dada saya..buah dada saya ada gak 35D…saya perasan gak yang dia dok siok liat kat buah dada saya…dan abang saya ni tngah stim kot..tiba2 je kaki nya gosok2 kai saya ngan lembut…dan saya naik stim ler..iyelah sape tak stim..saya buat2 je macam nak elak..tetapi hati cukup ghairah..lepas tu tak tahu ler pulak saya tiba2 ajak abang saya masuk bilik..

Dalam bilik abang saya peluk saya dan dia belai rambut saya..diam cium leher saya..saya makin stim lerr…berdenyut2 kelentit saya dibuatnya..dan abang saya terus ramas tetek saya ngan kuat..lepas tu dia limpangkan saya atas katil..lepas tu abang saya buka baju saya…terserlah ler tetek saya depan nya…dia terus je hisap tetek saya..saya menutup mata…setelah 10 minit dia hisap dia buka seluar ngan panties saya sekali…namapk lah cipap saya yang dari tadi berair bnyak..muka dia dh di tengah2 kangkangan kaki saya..”eeemmmm…arrrghhh…eemmmm”merengek saya semasa dia hisap kelentit saya..ngan mata yang tutup rapat…setelah 5 minit dia kerje kan cipap saya…dia terus berdiri…saya masih tutup mata..selepas tu saya buka mata liat abang saya dah bogel..kite dua pun bogel tanpa seurat benang…

Setelah itu,dia suruh saya kulum konek nyer yang tegang..ngan panjang 8 inci besar gak..”muat ke dalam cipap saya?”bisik hati saya…saya terus je kulum konek nyer yang stim tu..setelah 10 minit saya kulum dia suruh berhenti kerana dia nak terpancut..yelah baru first time kena kulum..lepas tu dia suruh saya limpang atas katil..dan terus je kami french kiss..konek nyer pun terkena ler biji kelentit saya..setelah beberapa minit kite kiss dia pun tuju kan konek nyer kat cipap saya yang masih dara..dan abang saya pun masih gak teruna..lepas tu dia masuk kan konek nya dalam cipap saya..”argggh sakit bang..”saya ingin menepis tapi tak sampai hati plak..saya pun nak gak rasa konek sebesar tu..dia cuba lagi untuk masuk kan..dah setengah masuk…dia tekan dengan sekuatnya..dah masuk semuanye dlam cipap saya..”eerrrrrghhh…saa…saaakkkiiittt bangg”rengek saya…abang saya pun benam kan koneknye dalam cipap saya seketika sehingga rasa sakit saya hilang…

Selepas je hilang rasa sakit saya,dia mulakan kan tarik dan tujah…dari rasa sakit menjadi sedap…makin lama makin laju gak abang saya tarik tujah..”eemmm…aaaahhhhh….eeerrrrmmm…laju lagi bang laju lagi..errrmmmm”rengek saya…setelah 30 minit dia tarik dan tujah…tiba2,abang saya berkata”dik,abang coming”katanyee…”pancut kat luar bang”kata saya..takut gak pregnant..tapi tak sempat abang saya keluar kan konek nyer..kerana lambat sngat nak bgtau yg dia nak pancut…”dik,sori abang pancut kat dalam cipap adik..tak sempat nak keluar kan”kata abang saya..”takpe..nanti adik makan ubat supaya tak pregnant”kata saya..abang saya terus je limpang atas saya ngan koneknye masih kat dalam cipap saya..lepas tu dia tarik keluar.saya liat kat koneknye ada darah..itulah darah dara saya yang dipecahkan..saya berdiri dan saya tengok ada air mani bercampur ngan darah meleleh kat peha saya…terkangkang gak saya jalan masuk jamban..

Sampai lah esok pagi kami berbogel je tido..semasa bangun tido tiba2 ada benda keras masuk dalam cipap saya..rupanya abang saya tengah mengerjakan saya..saya pura2 gak tido…smpai lah abang saya pancut baru saya bangun dan pura2 bertanya..”abang buat apa tu?”tanya saya..”abang tengah layan nafsu ghairah abang”jawap nyer..saya pun membiar kan..

Sampai sekarang kami masih berbuat hubungan itu walaupun dah ada laki bini dan jugak anak…

Advertisements

About mrselampit

https://arkibdewasa.wordpress.com

Posted on February 23, 2015, in Adik - Abang and tagged , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: